Pobierz ofertę PDF

Ile kosztuje sklep internetowy? Koszt stworzenia sklepu internetowego w 2025 roku

Zastanawiasz się, ile kosztuje sklep internetowy w 2025 roku? Koszt sklepu internetowego w 2025 roku zależy od struktury sklepu internetowego, funkcji oraz liczby produktów. Koszt stworzenia sklepu w Studio Kreatywnych Stron wynosi od 3750 zł do 10 200 zł.

Z tej strony dowiesz się, jakie są koszty stałe utrzymania sklepu, jakie pakiety oferujemy, ile kosztują dodatki do sklepu.

Pokażemy Ci realizacje sklepów z dokładnymi cenami.

Od czego zależy koszt utworzenia sklepu? - Koszt założenia sklepu

01

  • Planując uruchomienie sklepu internetowego, jednym z kluczowych aspektów jest koszt jego stworzenia i utrzymania. Wpływa na niego wiele czynników, a odpowiednie decyzje mogą znacząco wpłynąć na ostateczny budżet.
  • Jednym z najważniejszych wyborów jest platforma e-commerce – czy postawić na system open source (np. WooCommerce, PrestaShop, Magento), czy może na model SaaS (np. Shopify, Shoper)? Każda z tych opcji wiąże się z innymi kosztami i wymaganiami technicznymi, co może mieć duży wpływ na całkowite wydatki.
  • Platformy open source (np. WordPress) charakteryzują się tym, że nie płacisz abonamentu miesięcznego, rocznego za to, że Twoja strona istnieje. Model SaaS polega na tym, że co miesiąc musisz płacić abonament za stronę, wszystkie funkcjonalności są bardzo drogie do wdrożenia (np. kalendarz rezerwacji) i strony na tym modelu nigdy nie są Twoja własnością. Ty płacisz jedynie za to, żeby je utrzymać. Jeśli przestaniesz płacić, wszystko zostanie usunięte.
  • Oprócz wyboru platformy trzeba również doliczyć koszty hostingu (serwera) oraz domeny (nazwy strony). Te dwa elementy są niezbędne do tego, żeby uruchomić stronę. Każdy musi mieć wykupiony hosting i domenę. Do hostingu trzeba podłączyć nazwę strony i dopiero później należy zainstalować WordPress. Nie musisz się jednak o to martwić, my się tym zajmujemy.
  • Przy tworzeniu sklepu warto wiedzieć, że niektóre dodatkowe funkcje są płatne. Na przykład, jeśli chcesz mieć możliwość powiadamiania klienta, że produkt wrócił do magazynu, koszt takiej opcji to 370 zł. Poniżej znajdziesz informacje o tym co uwzględniamy standardowo w sklepie, za co nie musisz dopłacać, ale też listę dodatków, które dobrowolnie możesz sobie dobrać, żeby wzbogacić swój sklep.

WooCommerce – elastyczność i koszty wdrożenia

WooCommerce to jedna z najpopularniejszych platform open source, ceniona za elastyczność i szerokie możliwości personalizacji. Koszt sklepu internetowego na WordPress jest stosunkowo niski. Prosty e-sklep otrzymasz już za 3650 zł netto.

W naszej pracy wykorzystujemy wyłącznie tę platformę do tworzenia sklepów internetowych. Nie wykorzystujemy gotowych szablonów i motywów. Dzięki czemu jesteśmy w stanie wykonać dedykowany sklep internetowy, taki jak chcesz. Nie ma żadnych ograniczeń.

Woocommerce daje ogromne możliwości rozbudowy sklepu w dowolnym momencie. Nigdy Twój rozwój nie będzie ograniczony. W porównaniu do innych platform e-commerce (np. Prestashop) koszt wdrożenia dodatkowych modułów jest niski. Większość modułów takich jak: newsletter, blog, rozbudowany filtr, moduł platformy szkoleniowej, program lojalnościowy dla klientów są bezpłatne. Płacisz wyłącznie jednorazowo za wykonanie integracji.

Profesjonalny sklep internetowy na WordPress jest w 100% Twoją własnością. Sklep internetowy wykonany na Shopify lub Shoper nie jest Twój. Płacisz za niego abonament i musisz dostosować się do polityki tych platform. W każdej chwili Twój sklep może zostać zablokowany.

W Woocommerce nie ma też żadnego abonamentu miesięcznego za utrzymanie sklepu. Jeśli raz wydasz pieniądze, nie musisz więcej w niego inwestować. (Oczywiście musisz opłacać hosting i domenę raz w roku, ale to należy robić niezależnie od wybranej platformy).

Dlaczego warto wybrać WooCommerce?

Ta platforma do sprzedaży online daje wiele możliwości, nie ogranicza Twojego rozwoju. Możemy zrobić dowolny wygląd sklepu – dokładnie taki jak chcesz.

Koszt założenia strony sklepu internetowego - obowiązkowe opłaty dla wszystkich

02

Do stworzenia sklepu internetowego niezbędne jest wykupienie na własność domeny i hostingu. Zarówno za hosting jak i domenę należy płacić raz w roku. Bardzo często koszt w pierwszym roku jest o wiele niższy niż w latach kolejnych.
Dlatego bardzo ważne jest wykonanie strony lub sklepu u odpowiedniego wykonawcy, który pomoże ci zminimalizować koszty stałe. Naszej klientce pomogliśmy w ten sposób zaoszczędzić 5000 zł rocznie.

Koszt domeny - ile kosztuje nazwa sklepu internetowego?

  • Koszt domeny, czyli nazwy Twojej strony, zależy od tego, u jakiego operatora ją wykupisz oraz od jej końcówki. Domeny z końcówką .pl są tańsze niż te z końcówką .com.
  • Średnio domena z końcówką .pl kosztuje od 10 do 20 zł netto za pierwszy rok. W latach kolejnych jest to około 60 zł netto rocznie.

Jaki jest koszt hostingu dla sklepu internetowego?

  • Koszt hostingu zależy od tego jak bardzo będzie rozbudowana Twoja strona. Im więcej produktów, funkcjonalności tym serwer będzie droższy. Hosting to bardzo ważny element strony. Od niego może zależeć czy sklep internetowy działa poprawnie i szybko. Prosty sklep internetowy może działać już na hostingu za około 200 zł rocznie. Rozbudowany sklep internetowy potrzebuje większego hostingu i jego ceny zaczynają się od 300 zł za rok.
  • Niektórzy operatorzy serwerów nie zwiększają drastycznie ceny za odnowienie pakietu hostingowego. Czasami jednak przeskok jest ogromny i jeśli w pierwszym roku koszt utrzymania serwera wyniósł 49 zł, to w następnym roku musisz zapłacić 600 zł lub więcej. My dobieramy pakiety w taki sposób, żeby nasi klienci nie musieli płacić ogromnych cen za odnowienie.
  • Jeśli planujesz założyć dwie strony internetowe, zalecamy wybór większego hostingu — wtedy minimalizujesz koszty. Na jednym dobrym serwerze może być kilka stron. 
Cena sklepu internetowego 2025 – cennik tworzenia sklepów internetowych WordPress WooCommerce dla małych firm – Studio Kreatywnych Stron

Skontaktuj się z nami

Żółty dzwonek z czerwonym znakiem ostrzegawczym – ważne powiadomienie

Podsumowanie - koszt utrzymania sklepu internetowego

Podsumowując koszty obowiązkowe – utrzymanie sklepu internetowego wynoszą od 300 do 600 zł rocznie. Oczywiście jeśli prawidłowo wybierzesz hosting swojej strony – ten ma ogromne znaczenie w optymalizacji kosztów.

Dodatkowe koszty - koszt regulaminu sklepu i polityki prywatności

03

Tworząc sklep internetowy, nie można zapominać o kosztach związanych z dokumentami prawnymi, takimi jak regulamin sklepu, polityka prywatności czy dokumenty związane z RODO.

W ramach naszych usług zawsze dostarczamy gotowe szablony regulaminu i polityki prywatności, które spełniają podstawowe wymogi prawne. Jest to jednak rozwiązanie tymczasowe – zalecamy każdemu klientowi skonsultowanie się z prawnikiem w celu przygotowania indywidualnych dokumentów, dostosowanych do specyfiki działalności.

Niektóre bramki płatnicze wymagają podstawowych dokumentów na stronie – bez nich uruchomienie płatności nie jest możliwe, dlatego stosujemy tymczasowe dokumenty.

Regulamin sklepu internetowego i polityka prywatności to koszt rozpoczynający się od 800 zł dla standardowego sklepu internetowego.

Projekt sklepu internetowego - Ile kosztuje projekt sklepu?

  • Projekt sklepu internetowego dla małych i średnich firm nie musi oznaczać osobnego projektu graficznego w programach takich jak Figma czy Adobe XD. Tego typu rozwiązania sprawdzają się głównie w przypadku dużych, rozbudowanych platform e-commerce tworzonych od podstaw przez programistów.
  • Dla firm korzystających z platform do budowy sklepu, takich jak WordPress, PrestaShop czy oprogramowanie SaaS, osobny projekt często nie jest potrzebny i generuje tylko większe koszty.
  • Warto pamiętać, że koszt projektu sklepu tworzony w dedykowanych programach zaczyna się zwykle od 2000 zł wzwyż, a jego późniejsze wdrożenie może kosztować kolejne kilka tysięcy. W efekcie, zamiast oszczędności, zyskujesz dodatkowe wydatki i konieczność szukania innego wykonawcy do realizacji wizji graficznej.
  • My oferujemy gotowy sklep internetowy tworzony od razu w WordPress, z indywidualnym projektem dostosowanym do potrzeb klienta. Dzięki temu omijamy zbędne koszty tworzenia wizji graficznej, a Ty otrzymujesz w pełni funkcjonalny, własny sklep internetowy bez konieczności angażowania dodatkowych specjalistów.
  • Każdy projekt uwzględnia 2 tury poprawek, co pozwala na pełne dopasowanie wyglądu i funkcji do Twoich oczekiwań. Co więcej, koszt wykonania sklepu zawiera już w sobie cenę projektu, który od razu wykonujemy w WordPress – nie płacisz więc za osobne etapy realizacji.

Jaki jest koszt stworzenia sklepu internetowego? Moduł Woocommerce - co zawiera?

04

Wszystkie sklepy online, które tworzymy zawierają moduł sprzedaży Woocommerce. Do takiego modułu sprzedaży możesz dobrać dowolne dodatki. W późniejszej części pokażemy Ci najpopularniejsze warianty modułu sprzedaży i dodatków na stronę. Nazywamy je: prostym sklepem, standardowym sklepem i rozbudowanym, czyli sklepem premium.

Nie musisz decydować się na zaproponowane przez nas pakiety, możesz stworzyć swoją kombinację.

W poniższej tabeli pokażemy Ci, co zawiera moduł sklepu Woocommerce, a w kolejnych sekcjach znajdziesz ceny dodatków.

moduł woocommerce - to zawiera każdy nasz sklep

W poniższych tabelach przedstawimy wszystko to, co standardowo wdrażamy do naszych sklepów internetowych. Podzieliliśmy to na 6 kategorii:

  • Zarządzanie sklepem
  • Zarządzanie magazynem
  • Funkcje sklepu
  • Statystyki sklepu
  • Bezpieczeństwo sklepu
  • Zarządzanie wyglądem
Zarządzenie sklepem - domyślne funkcje sklepu
Zarządzanie sklepem
Panel administracyjny — dzięki temu jest prosty w obsłudze i nie wymaga specjalistycznej wiedzy, możesz samodzielnie dodać nowy produkt, zdjęcie, tekst.
Nielimitowana ilość produktów, którą możesz dodać na sklep.
Moduł do masowej edycji produktów — jednym kliknięciem możesz ukryć produkty w sklepie, zmienić cenę.
Automatyczne powiadomienia e-mail — sklep wysyła do Ciebie wiadomość jeśli ktoś kupi dany produkt lub anuluje zamówienie.
Automatyczne powiadomienie dla klienta — wiadomość z potwierdzeniem i podziękowaniem za zakupy.
Zakupy w sklepie bez logowania się na konto i bez rejestracji.
Zawiera moduł do zarządzania kuponami — możesz stworzyć kupony procentowe lub kwotowe na zamówienie. Możesz też śledzić ile osób skorzystało z danego kuponu i ustawić datę i godzinę zakończenia promocji z użyciem kuponu.
Możliwość zakładania kont dla współpracowników — możesz dodać konto dla pracownika z ograniczonym dostępem do panelu administracyjnego.
Możliwość eksportu danych — dane o zamówieniach i klientach można łatwo eksportować do pliku CSV w celu analizy lub księgowości.
Film z instrukcją po wdrożeniu sklepu — po zakończeniu pracy nagrywamy film, w którym uczymy cię dokładniej obsługi sklepu i funkcji.
Zarządzenie sklepem - co domyślnie zawiera sklep.
Zarządzanie magazynem
Raporty dotyczące zapasów: przegląd produktów na stanie magazynowym oraz tych, które się kończą.
Automatycznie zmniejsza się ilość produktu w magazynie po dokonaniu zakupu.
Możliwość ręcznej aktualizacji stanów magazynowych bezpośrednio z poziomu edycji produktu.
Możliwość ustawienia progu (np. 5 sztuk), po osiągnięciu którego system wyśle powiadomienie e-mail do administratora sklepu o niskim stanie magazynowym.
Możliwość ręcznego włączenia opcji „Zezwalaj na zamówienia w przedsprzedaży” nawet jeśli stan magazynowy wynosi „0”.
Możliwość wyświetlania liczby sztuk dostępnych w magazynie (np. „Dostępne: 3 sztuki”) bezpośrednio na karcie produktu.
Informacja „Brak w magazynie” w przypadku wyczerpania zapasów.
Blokada możliwości zakupu większej ilości produktu niż jest faktycznie dostępna, np. klient nie może kupić 10 sztuk produktu jeśli na stanie jest 5.
Możliwość ustawienia stanów magazynowych dla poszczególnych wariantów (np. bluza XS - na stanie 5 sztuk, bluza S - na stanie 7 sztuk).
Lista domyślnych funkcji sklepu
Funkcje sklepu
Rekomendowane produkty. Wyświetlają się pod produktem, który klient właśnie ogląda.
Sprzedaż produktów cyfrowych lub online.
Faktury — masz możliwość wystawiania faktur z poziomu sklepu.
Opinie — połączysz swój sklep z opiniami wystawionymi w innym miejscu, np. na Facebooku, w Google.
Strony informacyjne — oprócz stron sklepu, produktu, koszyka, strony zamówienia możesz stworzyć strony opisujące Twoją firmę lub usługi.
Darmowa dostawa przy osiągnięciu wyznaczonej przez Ciebie kwoty w koszyku.
Formularz kontaktowy — dostaniesz wiadomość na firmowy adres e-mail, gdy klient będzie miał pytanie.
Podstawowe metody płatności (Przelewy 24) integrujemy standardowo. Klient może płacić za pomocą szybkiego przelewu, kartą płatniczą lub BLIKiem.
Standardowo integrujemy wysyłkę za pomocą kuriera InPost – kurier i paczkomat.
Podstawowe funkcje sklepu - statystyki
Statystyki sklepu
Podstawowe raporty sprzedaży: możliwość przeglądania danych dotyczących przychodów, liczby zamówień i liczby sprzedanych produktów w określonym okresie (dzień, tydzień, miesiąc, rok).
Raporty dotyczące zamówień: śledzenie liczby zamówień, statusów (zrealizowane, w trakcie, anulowane), a także wartości koszyka.
Raporty dotyczące produktów: dane o najczęściej kupowanych produktach oraz najlepiej sprzedających się kategoriach.
Raporty według kategorii produktów: monitorowanie sprzedaży w poszczególnych kategoriach, co ułatwia ocenę popularności asortymentu.
Eksport raportów: możliwość pobierania raportów w formacie CSV w celu dalszej analizy lub księgowości.
Podstawowe funkcje sklepu - bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo sklepu
Sklep automatycznie blokuje podejrzane próby logowania na stronę (ataki hakerskie).
Ochrona przed spamem w formularzach kontaktowych.
Jest możliwość przywrócenia kopii zapasowej na wypadek awarii sklepu.
Bezpieczne połączenie (SSL): Wszystkie dane przesyłane pomiędzy klientem a sklepem są szyfrowane dzięki certyfikatowi SSL, co zwiększa bezpieczeństwo transakcji.
Nasze sklepy spełniają wymagania RODO (GDPR), dzięki czemu dane osobowe klientów są bezpieczne i odpowiednio przechowywane.
Dwuetapowa weryfikacja (2FA) - czyli autoryzacja dla administratorów przed wejściem na stronę.
Ochrona przed atakami DDoS - zabezpiecza sklep przed przeciążeniem serwera przez złośliwy ruch internetowy.
Sklep zapisuje próby logowania i podejrzane działania, dzięki czemu można szybko zareagować w razie wykrycia zagrożenia.
Każdy sklep po wdrożeniu przechodzi testy wydajnościowe i jakościowe, których wyniki otrzymasz w formie PDF.
Koszt stworzenia takiego modułu Woocommerce wynosi 1780 zł. Standardowo jest on wliczony w cenę stworzenia sklepu internetowego, nie płacisz za niego osobno. 

Możemy dodać taki moduł sklepu Woocommerce do Twojej strony internetowej, którą już masz zrobioną.
Ikona ostrzegawcza - ważny link

Ostateczna cena sklepu - Ile kosztuje sklep internetowy?

O ostatecznej cenie sklepu decyduje:

  • ilość zakładek (podstron)
  • dodatki dobrane do modułu sprzedażowego Woocommerce (omówionego powyżej).

Przykład:

  • Jeśli Twoja strona zawiera 3 podstrony: strona główna, kontakt, o nas + moduł Woocommerce bez żadnych dodatków to jej ostateczna cena wyniesie 4750 zł netto.
  • Jeśli dobierzesz dodatek np. moduł bloga — do ceny 4750 zł netto musisz doliczyć 300 zł netto.
Żółty dzwonek z czerwonym znakiem ostrzegawczym – ważne powiadomienie

Wybierz sklep dopasowany do swoich potrzeb

Sprawdź jak wygląda proces powstawania sklepu internetowego i jaki wariant będzie dla Ciebie odpowiedni

Stworzenie sklepu internetowego cena - koszt dodatkowych modułów

05

Funkcjonalności w e-sklepie zwiększają jego koszt. Funkcjonalności to inaczej dodatki do WordPressa (modułu sprzedażowego Woocommerce — o którym wspominamy wyżej) takie jak: newsletter, program lojalnościowy, moduł bloga.
W tej sekcji wypiszemy wszystkie dodatkowe moduły, które możesz dokupić do modułu Woocommerce. Jeśli nie potrzebujesz żadnego dodatku — koszt sklepu ustalimy na podstawie ilości zakładek.

Cennik dodatkowych modułów do sklepu internetowego
Dodatkowy moduł/ funkcjonalnośćKoszt dodatku (netto)
Formularz kontaktowy190 zł
Strona wypozycjonowana technicznie pod wymogi Google2100 zł
Wiadomość dla klienta o porzuconym koszyku450 zł
Propozycja dodatkowych produktów na etapie realizacji zamówieniaod 380 zł
Powiadomienie o dostępności produktu, który wrócił na stan magazynowyod 370 zł
Oferowanie produktów w modelu subskrypcyjnym (np. dostawy miesięczne)od 820 zł
Prosta wyszukiwarka produktów (klient może wyszukać produkt na stronie sklepu)380 zł
Integracja z newsletterem270 zł
Stworzenie stron kategorii produktów (np. bluzy, spodnie dresowe)280 zł
Sortowanie produktów z sklepie (przycisk do sortowania np. od najmniejszej do największej ceny)150 zł
Filtrowanie produktów w sklepie (np. po kategorii, po kolorze)od 250 zł
Moduł opinii produktu - klient po zakupie może dodać gwiazdkę i napisać komentarz. Gwiazdki pojawiają się na stronie głównej sklepu pod produktem.420 zł
Moduł ulubionych produktów - klient dodaje produkt do ulubionych370 zł
Stworzenie wizytówki Google (firma widoczna w mapach Google)300 zł
Omnibus - nowa dyrektywa UE150 zł
Moduł wielojęzyczności sklepu (różne waluty, język strony)od 380 zł
Wewnętrzna porównywarka cen produktów (w obrębie Twojej strony)220 zł
Czat na żywo (np. Messenger, WhatsApp)280 zł
Podpięcie kanałow w social media - posty na instagramie wyswietlają się również na stronie300 zł
Koszt integracji z porównywarkami cen (Ceneo)700 zł
Różne koszty wysyłki (uzależnione od wagi, gabarytów)290 zł
Koszt integracji z narzędziami do mailingu (MailerLite, MailChimp)350 zł
Koszt integracji z systemami wysyłkowymi (innym niż Inpost ) *od 380 zł
Koszt integracji z systemami płatności (PayPo, Klarna, PayU, BlueMedia )**od 300 zł
Koszt sklepu internetowego z blogiem (moduł bloga + szablon wpisów na bloga)300 zł
Dodawanie wpisów na bloga60 zł
Produkty z wariantami ( np. bluzka w kolorze czerwonym i czarnym, rozmiar XS,M)od 350 zł
Oddzielny moduł zabezpieczony hasłem390 zł
Powiadomienie o dostępności produktu (jeśli jest wyprzedany - klient otrzyma powiadomienie, gdy produkt wróci na sklep)380 zł
Panel klienta - logowanie i rejestracja na stronę360 zł
Moduł ulubionych produktów370 zł
Produkty w zestawach280 zł
Program lojalnościowy dla klientówod 500 zł
Dodanie produktu 100 zł/ 20 produktów
Animacje (np. przejścia na scroll)od 500 zł
Dodatkowy firmowy adres e-mail sklepu np. zamó[email protected]100 zł
Zoptymalizowanie Twoich zdjęć (zmiana formatu np. z .heic ), pomniejszenie 90 zł / 100 zdjęć
Modyfikacje podstawowych szablonów wiadomości wysyłanych do klienta od 460 zł
Zaawansowane zarządzanie fakturami — możesz wysyłać faktury bezpośrednio do klienta po zakupie lub do swojej księgowości 480 zł
System rezerwacji np. sukienek, produktówod 700 zł
Szkolenie z obsługi (nagrania wideo z Twojej strony) 300 zł
Podpięcie narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Search Console) 290 zł
Stopka maila (na twojej poczcie) 180 zł
Slider (interaktywne grafiki lub nagłówki przesuwające się na stronie sklepu)350 zł
Wizytówka Google Moja Firma (firma w mapach Google)300 zł
Dodatkowa podstrona (zakładka)od 450 zł
Materiały reklamowe - wizytówki, logo, ulotki Cennik usług graficznych

Koszt integracji z bramkami płatniczymi *

  • Standardowo w każdym sklepie integrujmy Przelewy24 – bez dodatkowych opłat.
  • Przelewy 24 umożliwiają płatność blikiem, kartą płatniczą oraz każdym bankiem online (PKO, Santander, mBank).

Koszt integracji z systemami wysyłkowymi **

  • InPost – kurier i paczkomaty są naszą standardową integracją w każdym sklepie. Za dołączenie innego sposobu wysyłki pobieramy opłaty.
  • Integracje z innymi kurierami (DHL, DPD, GLS) są dodatkowo płatne 300 zł netto za jednego kuriera.

stwórz sklep dokładnie taki jak chcesz

Stworzymy dla ciebie sklep internetowy z dowolnymi funkcjonalnościami. Skorzystaj z naszej bezpłatnej wyceny projektu. Wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość.

Koszt stworzenia sklepu internetowego - rodzaje sklepów internetowych

06

Każdy sklep internetowy dostosowany jest do potrzeb naszego klienta. Za pomocą WordPress można zrobić wszystko. Do modyfikacji standardowych funkcji WordPressa używamy jak najmniejszej ilości wtyczek. Im więcej wtyczek tym sklep jest bardziej podatny na wirusy, działa wolniej. Stworzymy dla Ciebie indywidualny sklep internetowy — z dużym naciskiem na bezpieczeństwo sklepu.

Cennik sklepu internetowego - jakie oferujemy pakiety?

Pakiety sklepów internetowych - cennik
Rodzaj sklepu internetowego WordPress Koszt sklepu internetowego na WordPress (netto)
Sklep jednoproduktowy (Landing Page) Szczegóły pakietu 3750 zł
Prosty sklep internetowy Szczegóły pakietu 4750 zł
Standardowy sklep online Szczegóły pakietu 6480 zł
Profesjonalny sklep internetowy - Premium Szczegóły pakietu 10200 zł
Dedykowany sklep internetowy Szczegóły pakietu Cena ustalana indywidualnie

Koszt sklepu internetowego jednoproduktowego - Landing Page

07

Sklep internetowy jednoproduktowy to inaczej Landing Page, który nastawiony jest na sprzedaż jednego konkretnego produktu. Często jest to produkt cyfrowy np. e-book, kurs online.

Koszt stworzenia sklepu online z jednym produktem jest niższy od standardowego sklepu internetowego. Wynika to z faktu, że produkt umieszczony jest na stronie głównej. W tym sklepie nie ma zakładek, podstron, czy skomplikowanych funkcjonalności.

Często sklep internetowy jednoproduktowy budowany jest pod określoną kampanię marketingową prowadzoną w innych kanałach.

Co zawiera sklep jednoproduktowy w naszym pakiecie?

Ile kosztuje sklep z jednym produktem? Co zawiera Landing Page
Ile kosztuje sklep z jednym produktem? Co zawiera Landing Page
Darmowy certyfikat SSL
Indywidualny projekt sklepu, bez gotowego szablonu i motywu
W tej cenie dodamy 1 produkt
2 tury bezpłatnych poprawek
1 zakładka: strona główna - maksymalnie 8 sekcji *
Strona wypozycjonowana technicznie pod wymogi Google
1 firmowy adres e-mail np. [email protected]
Moduł sklepu Woocommerce - kliknij i sprawdź co zawiera
Szkolenie z obsługi (nagrania wideo z Twojej strony)
Koszt sklepu jednoproduktowego (Landing Page): 3750 zł netto

1 zakładka: strona główna - maksymalnie 8 sekcji *

* Kolejne sekcje są płatne w wysokości 150 zł netto/ sekcja.

Sekcje ustala się na podstawie struktury treści. W ramach pozycjonowania technicznego strony możemy pomóc Ci zoptymalizować strukturę treści strony pod wyszukiwarkę Google.

Żółty dzwonek z czerwonym znakiem ostrzegawczym – ważne powiadomienie

stwórz profesjonalny landing page

Stworzymy dla Ciebie profesjonalny Landing Page, na którym możesz sprzedawać swój kurs online, e-book lub produkt fizyczny.

Prosty sklep internetowy - koszt prostego sklepu

08

Prosty sklep internetowy WordPress to korzystne rozwiązanie dla firm, które dopiero zaczynają sprzedaż online. Dzięki platformie WordPress w dowolnej chwili możesz rozwinąć sklep o kolejne funkcjonalności i stworzyć bardziej rozbudowany sklep.

Od Landing Page różni się tym, że ma typową strukturę sklepu online: stronę główną sklepu, stronę pojedynczego produktu, koszyk, stronę zamówienia. Sama strona zawiera podstawowe zakładki np. stronę główną, o nas, kontakt.

Ile kosztuje prosty sklep internetowy? Co zawiera prosty sklep online
Ile kosztuje prosty sklep internetowy? Co zawiera prosty sklep online
Darmowy certyfikat SSL
W tej cenie dodamy do 4 produktów
Od 2 do 5 zakładek np. strona główna, o nas, kontakt, oferta
2 tury bezpłatnych poprawek
1 firmowy adres e-mail np. [email protected]
Szkolenie z obsługi (nagrania wideo z Twojej strony)
Moduł sklepu Woocommerce - kliknij i sprawdź co zawiera
Stworzenie stron kategorii produktów (np. bluzy, spodnie dresowe)
Wyszukiwarka produktów w sklepie
Filtrowanie produktów w sklepie (np. po kategorii, po kolorze)
Integracja z newsletterem
Sortowanie produktów w sklepie (np. od najniższej do najwyższej ceny)
Panel klienta - logowanie i rejestracja do sklepu
Powiadomienie o dostępności produktu
Koszt prostego sklepu internetowego: 4750 zł netto

Prosty sklep vs sklep z jednym produktem - koszty wdrożenia sklepu internetowego

W poniższej tabeli stworzyliśmy porównanie sklepu prostego i Landing Page.

Sklep Landing Page ma zupełnie inne zastosowanie niż typowy sklep internetowy. Więcej dowiesz się na stronie poświęconej ofercie tworzenia sklepów internetowych.

sklep jednoproduktowy

Landing Page

3750 zł netto

Przekierujemy Cię do formularza

Popularne

prosty sklep

Dla małej firmy

4750 zł netto

Przekierujemy Cię do formularza

Wybierz rodzaj sklepu:

Zakres usług – Sklep jednoproduktowy vs. prosty sklep i
Co wchodzi w zakres usługiLanding PageProsty sklep
Liczba strontylko strona głównaod 2 do 5
Czas realizacjido 7 dni roboczychdo 14 dni roboczych
11
Strona zamówienia i podziękowania za zakupy
Strona koszyka, strona pojedynczego produktu
Stworzenie strony ogólnej sklepu - widok wszystkich produktów
Strona na własność - bez abonamentu
Instalacja domeny i hostingu
2 tury bezpłatnych poprawek
2 tygodnie bezpłatnej pomocy technicznej po wdrożeniu
Indywidualny projekt sklepu, bez gotowego szablonu i motywu
Możliwość późniejszej rozbudowy strony
Darmowy certyfikat SSL
Dostosowanie strony do telefonów, tabletów i komputerów
Prosty system, który samodzielnie możesz obsługiwać (dodawać zdjęcia, teksty na stronę)
Podstawowy pakiet dokumentów na stronę (regulamin sklepu internetowego, politykę prywatności, RODO)
Pliki Cookies - ciasteczka na stronie
Linki do social media
Zabezpieczenie sklepu przed spamem
Zabezpieczenie sklepu przed włamaniami
Przyspieszenie strony - szybkie wczytywanie
Zakupy w sklepie bez rejestracji
Podstawowe metody płatności (przelewy 24) szybki przelew, karta, blik
Podstawowe metody wysyłki (InPost) paczkomat, kurier, odbiór osobisty
Automatycznie wysyłane maile do klienta po dokonaniu zakupu
Automatycznie wysyłane maile do administratora sklepu o nowym zakupie
Podstawowe kody rabatowe (% rabat na koszyk, kwotowy rabat na koszyk)
Możliwość samodzielnego dodawania produktów, kodów rabatowych
Faktura dla klienta podczas składania zamówienia (bez automatycznej wysyłki)
Zarządzanie stanem magazynowym
Strona wypozycjonowana technicznie pod wymogi Google
Formularz kontaktowy
Żółty dzwonek z czerwonym znakiem ostrzegawczym – ważne powiadomienie

Stwórz prosty sklep internetowy

Zacznij od prostego sklepu internetowego, który możesz rozbudować w późniejszym czasie

Jaki jest koszt sklepu internetowego standardowego?

09

Koszt sklepu internetowego standardowego jest nieco wyższy niż prostego sklepu online. Wynika to z dodatkowych funkcjonalności e-sklepu, dodatkowych stron firmowych (zakładek) oraz ilości produktów, które dodajemy podczas wdrażania sklepu.

Ten wariant jest najczęściej wybierany przez naszych klientów.

Ile kosztuje standardowy sklep internetowy?Co zawiera standardowy sklep online
Ile kosztuje standardowy sklep internetowy?
Co zawiera standardowy sklep online
Darmowy certyfikat SSL
W tej cenie dodamy do 10 produktów
Od 6 do 9 zakładek np. strona główna, o nas, kontakt, oferta
2 tury bezpłatnych poprawek
do 3 firmowych adresów e-mail np. [email protected]
Stworzenie stron kategorii produktów (np. bluzy, spodnie dresowe)
Wyszukiwarka produktów w sklepie
Filtrowanie produktów w sklepie (np. po kategorii, po kolorze)
Integracja z newsletterem
Sortowanie produktów w sklepie (np. od najniższej do najwyższej ceny)
Panel klienta - logowanie i rejestracja do sklepu
Powiadomienie o dostępności produktu
Moduł bloga
Szkolenie z obsługi (nagrania wideo z Twojej strony)
Moduł sklepu Woocommerce - kliknij i sprawdź co zawiera
Koszt standardowego sklepu internetowego: 6480 zł netto

Czym różni się prosty sklep internetowy od standardowego sklepu internetowego?

W poniższej tabeli stworzyliśmy porównanie sklepu prostego i sklepu standardowego, który jest najczęściej wybierany przez naszych klientów.

prosty sklep

dla małej firmy

4750 zł netto

Przekierujemy Cię do formularza

Najczęściej wybierany

standardowy sklep

Dla małej firmy

6480 zł netto

Przekierujemy Cię do formularza

Wybierz rodzaj sklepu:

Zakres usług – Prosty sklep vs standardowy sklep interntowy
Co wchodzi w zakres usługiProsty sklepStandardowy sklep
Ilość zakładekod 2 do 5od 6 do 9
Czas realizacjido 14 dni roboczychdo 20 dni roboczych
Ilość produktów, które dodamy w ceniedo 4do 10
1do 3
Sklep na własność, bez abonamentu
Instalacja domeny i hostingu
Strona zamówienia i podziękowania za zakupy
Stworzenie strony ogólnej sklepu - widok wszystkich produktów
2 tury bezpłatnych poprawek
2 tygodnie bezpłatnej pomocy technicznej po wdrożeniu
Indywidualny projekt sklepu, bez gotowego szablonu i motywu
Możliwość późniejszej rozbudowy strony
Darmowy certyfikat SSL
Dostosowanie strony do telefonów, tabletów i komputerów
Prosty system, który samodzielnie możesz obsługiwać (dodawać zdjęcia, teksty na stronę)
Podstawowy pakiet dokumentów na stronę (regulamin sklepu internetowego, politykę prywatności, RODO)
Pliki Cookies - ciasteczka na stronie
Linki do social media
Zabezpieczenie sklepu przed spamem
Zabezpieczenie sklepu przed włamaniami
Przyspieszenie strony - szybkie wczytywanie
Zakupy w sklepie bez rejestracji
Podstawowe metody płatności (przelewy 24) szybki przelew, karta, blik
Podstawowe metody wysyłki (InPost) paczkomat, kurier, odbiór osobisty
Automatycznie wysyłane maile do klienta po dokonaniu zakupu
Automatycznie wysyłane maile do administratora sklepu o nowym zakupie
Podstawowe kody rabatowe (% rabat na koszyk, kwotowy rabat na koszyk)
Możliwość samodzielnego dodawania produktów, kodów rabatowych
Faktura dla klienta podczas składania zamówienia (bez automatycznej wysyłki)
Zarządzanie stanem magazynowym
Strona koszyka, zamówienia, podziękowania za zamówienie
Stworzenie pojedynczej strony każdego produktu
Stworzenie strony ogólnej sklepu - widok wszystkich produktów
Prosta wyszukiwarka produktów
Integracja z newsletterem
Stworzenie stron kategorii produktów (np. bluzy, spodnie dresowe)
Sortowanie produktów z sklepie
Filtrowanie produktów w sklepie (np. po kategorii, po kolorze)
Panel klienta - logowanie i rejestracja na konto
Moduł bloga
Żółty dzwonek z czerwonym znakiem ostrzegawczym – ważne powiadomienie

sprzedawaj swoje produkty na własnych zasadach

Skontaktuj się z nami. Stworzymy dla Ciebie sklep internetowy, w którym zakupy będą przyjemnością.

Jaki jest koszt sklepu internetowego premium?

10

Sklep online premium to rozbudowana wersja sklepu standard. Różni się ilością zakładek i dodatków. Sprawdź, dla kogo jest sklep premium.
Ile kosztuje sklep premium? Co zawiera sklep premium?
Ile kosztuje sklep premium? Co zawiera sklep premium?
Darmowy certyfikat SSL
W tej cenie dodamy do 12 produktów
Od 10 do 14 zakładek np. strona główna, o nas, kontakt, oferta
2 tury bezpłatnych poprawek
do 3 firmowych adresów e-mail np. [email protected]
Stworzenie stron kategorii produktów (np. bluzy, spodnie dresowe)
Wyszukiwarka produktów w sklepie
Filtrowanie produktów w sklepie (np. po kategorii, po kolorze)
Integracja z newsletterem
Sortowanie produktów w sklepie (np. od najniższej do najwyższej ceny)
Panel klienta - logowanie i rejestracja do sklepu
Powiadomienie o dostępności produktu
Moduł bloga
Podpięcie narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Search Console)
Propozycja dodatkowych produktów na etapie realizacji zamówienia
Dostosowanie szablonów automatycznych wiadomości pod względem graficznym
Moduł sklepu Woocommerce - kliknij i sprawdź co zawiera
Koszt sklepu premium: 10200 zł netto

Sklep internetowy premium vs standardowy - porównanie. Czym różnią się te pakiety?

W poniższej tabeli stworzyliśmy porównanie sklepu sklepu standardowego i sklepu premium.

sklep premium

dla średniej firmy

10200 zł netto

Przekierujemy Cię do formularza

Popularne

standardowy sklep

Dla małej firmy

6480 zł netto

Przekierujemy Cię do formularza

Wybierz rodzaj strony:

Zakres usług – Standardowy sklep vs sklep premium
Co wchodzi w zakres usługiStandardowy sklepSklep
premium
Ilość zakładekod 6 do 9od 10 do 14
Czas realizacjido 20 dni roboczychdo 27 dni roboczych
Ilość produktów, które dodamy w ceniedo 10do 12
do 3do 3
Sklep na własność, bez abonamentu
Instalacja domeny i hostingu
Strona zamówienia i podziękowania za zakupy
Stworzenie strony ogólnej sklepu - widok wszystkich produktów
Stworzenie pojedynczej strony każdego produktu
2 tury bezpłatnych poprawek
2 tygodnie bezpłatnej pomocy technicznej po wdrożeniu
Indywidualny projekt sklepu, bez gotowego szablonu i motywu
Możliwość późniejszej rozbudowy strony
Darmowy certyfikat SSL
Dostosowanie strony do telefonów, tabletów i komputerów
Prosty system, który samodzielnie możesz obsługiwać (dodawać zdjęcia, teksty na stronę)
Podstawowy pakiet dokumentów na stronę (regulamin sklepu internetowego, politykę prywatności, RODO)
Pliki Cookies - ciasteczka na stronie
Linki do social media
Zabezpieczenie sklepu przed spamem
Zabezpieczenie sklepu przed włamaniami
Przyspieszenie strony - szybkie wczytywanie
Zakupy w sklepie bez rejestracji
Podstawowe metody płatności (przelewy 24) szybki przelew, karta, blik
Podstawowe metody wysyłki (InPost) paczkomat, kurier, odbiór osobisty
Automatycznie wysyłane maile do klienta po dokonaniu zakupu
Automatycznie wysyłane maile do administratora sklepu o nowym zakupie
Podstawowe kody rabatowe (% rabat na koszyk, kwotowy rabat na koszyk)
Możliwość samodzielnego dodawania produktów, kodów rabatowych
Faktura dla klienta podczas składania zamówienia (bez automatycznej wysyłki)
Zarządzanie stanem magazynowym
Strona koszyka, zamówienia, podziękowania za zamówienie
Prosta wyszukiwarka produktów
Integracja z newsletterem
Stworzenie stron kategorii produktów (np. bluzy, spodnie dresowe)
Sortowanie produktów z sklepie
Filtrowanie produktów w sklepie (np. po kategorii, po kolorze)
Panel klienta - logowanie i rejestracja na konto
Moduł bloga
Formularz kontaktowy
Szkolenie z obsługi (nagrania wideo z Twojej strony)
Powiadomienie o dostępności produktu
Podpięcie narzędzi analitycznych (Google Analytics, google search console)
Propozycja dodatkowych produktów na etapie realizacji zamówienia
Dostosowanie szablonów automatycznych wiadomości pod względem graficznym
Żółty dzwonek z czerwonym znakiem ostrzegawczym – ważne powiadomienie

Profesjonalny sklep internetowy – bez ukrytych kosztów

Wybierz pakiet z dokładnie rozpisanym zakresem usług. Nie ma żadnych ukrytych kosztów. Cena nie zmienia się podczas tworzenia sklepu, jeśli nie zmienisz funkcjonalności, które wybrałeś.

Rozszerzony sklep internetowy - rozbudowany sklep koszt stworzenia

11

Rozszerzony sklep internetowy to rozwiązanie dla firm, które potrzebują bardziej zaawansowanych funkcji i rozwiązań dostosowanych do specyfiki ich działalności. Taki sklep internetowy dostosowany jest do wymagań większych biznesów lub bardziej specyficznych.

Koszt rozbudowanego sklepu jest wyższy niż w przypadku prostych platform e-commerce, ponieważ obejmuje szerszy zakres funkcji oraz indywidualne dostosowanie projektu. W przypadku większych projektów, koszt sklepu internetowego dużego może być uzależniony od liczby produktów, dodatkowych integracji, czy personalizowanych funkcji, takich jak porównywarka cen produktów (CENEO), rozbudowany filtr produktów.

Koszt założenia rozszerzonego sklepu internetowego ustalany jest indywidualnie. Bardzo często ta opcja zawiera customowe modyfikacje sklepu lub stworzenie rozbudowanych platform np. forum, platform szkoleniowych.

chcesz stworzyć platformę szkoleniową?

Skontaktuj się z nami!
Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i stworzymy wycenę.

Dedykowany sklep internetowy - ile kosztuje?

12

Dedykowany sklep internetowy to rozwiązanie stworzone z myślą o indywidualnych potrzebach klienta.

Pozwala na dostosowanie formularzy zamówień do specyfiki sprzedawanych produktów lub usług. Jeśli sprzedajesz np. bilety na jakieś wydarzenie i potrzebujesz specyficznych pól, które klient musi wypełnić — możemy dostosować do tego sklep i drogę zamówienia.

Modyfikacje są wykonywane bez korzystania z gotowych wtyczek lub przy minimalnej ilości, co zwiększa ochronę danych i całego sklepu.

Dedykowany sklep internetowy idealnie sprawdzi się w branżach wymagających niestandardowych rozwiązań np. jeśli klienci mają rezerwować dane produktu (zamiast ich kupować).

Koszt sklepu internetowego na WordPress dedykowanego wyliczamy indywidualnie. Nie musi on zawierać tego, co znajduje się w omawianych wcześniej pakietach, ale jego cena określana jest przez stopień skomplikowania i modyfikacji.

Poniżej przedstawiamy ceny startowe stworzenia dedykowanego rozwiązania:

Sklep online - Koszt założenia sklepu internetowego na istniejącej stronie

  • Jeśli posiadasz stronę internetową i chcesz rozszerzyć ją o sklep, wystarczy, że wykupisz moduł sprzedażowy Woocommerce.
  • Oprócz stworzenia sklepu internetowego możemy zaproponować odświeżenie zakładek strony – dostosujemy wygląd całej strony do modułu sklepu.
  • Cena odświeżenia strony internetowej ustalana jest indywidualnie. Często na podstawie ilości zakładek.

Koszt prowadzenia sklepu internetowego - ile kosztuje zarządzanie sklepem

13

Koszt prowadzenia sklepu internetowego dla osób, które nie chcą samodzielnie edytować treści, czy dodawać nowych produktów wynosi 275 zł netto miesięcznie.

Administracja sklepu online to inaczej zarządzanie sklepem i dbanie o bezpieczeństwo sklepu internetowego. Dzięki tej usłudze Twój sklep internetowy będzie chroniony przed spamem, wirusami i problemami technicznymi. Nasze wsparcie dostępne jest 24/7.

Koszt administracji sklepu internetowego to nieodczuwalny wydatek dla Twojego budżetu — może Cię jednak uchronić przed sporymi kosztami w przyszłości i niebezpieczeństwem.

Jaki jest koszt wdrożenia sklepu internetowego? Gotowy sklep internetowy z cenami - nasze realizacje

14

W poniższej tabeli znajduje się całkowity koszt utworzenia sklepu.
Znajdziesz tam wszystkie dodatki, które wpłynęły na cenę.

Dzięki temu zestawieniu możesz oszacować, czy to jest zbliżone do wizji Twojego sklepu. Koszty powinny nieznacznie się różnić.

W każdej realizacji została wykonana optymalizacja sklepu internetowego — sklep jest szybki, dobrze wyświetla się na telefonie, tablecie i komputerze. Jest zabezpieczony przed spamem i włamaniami.

Ostateczna cena sklepu w tabeli zawiera:

  • koszt projektu sklepu,
  • moduł sprzedażowy Woocommerce,
  • koszt integracji z systemami wysyłkowymi,
  • koszt integracji z bramkami płatności,
  • zabezpieczenie przed spamem i włamaniami,
  • stworzenie firmowego adresu e-mail,
  • dodatki, które klienci dobrali.
Cennik stron internetowych – rodzaje, funkcjonalności i koszty
Rodzaj sklepuDodatki do podstawowego pakietuKoszt (netto)
Dedykowany sklep internetowy Przykład: pth.edu.pl
  • Sklep internetowy, który ma na celu sprzedaż biletów na konferencje medyczną. Klient musi podać specyficzne dane, które zakwalifikują go do kupna biletu.
  • Pakiet: prosty sklep ( 4750 zł)
  • Wysyłka biletów po opłaceniu zamówienia, za pomocą maila.
  • Integracja z bramką płatniczą imoje
  • Stworzenie oddzielnego modułu lekarza zabezpieczonego hasłem (550 zł)
5300 zł
Prosty sklep - strona ze sklepem dla szkoły językowej Przykład: azulejo.edu.pl
  • Pakiet: prosty sklep (4750 zł)
  • 2 zakładki i sklep
  • Sprzedaż produktów cyfrowych
  • Newsletter (400 zł)
  • Panel klienta (360 zł)
5510 zł
Standardowy sklep internetowy z dodatkami Przykład: tasavenue.pl
  • Pakiet standard (6480 zł)
  • 3 zakładki informacyjne + zakładki sklepu
  • Moduł sprzedażowy Woocommerce
  • Sklep podzielony na 5 kategorii
  • Podpięcie newslettera
  • Formularz kontaktowy
  • Powiadomienie o dostępności produktu
6480 zł
Sklep standard rozbudowany Przykład: polskiezbiorniki.pl
  • Sklep został przeniesiony z PrestaShop, po to żeby zminimalizować koszty jego utrzymania.
  • Pakiet sklepu standard (6480 zł)
  • Wewnętrzna porównywarka cen (220 zł)
  • Moduł bloga
  • Formularz kontaktowy
  • Produkty powiązane - osobne dodatki do produktów wyświetlane na stronie produktu (480 zł)
  • Różne koszty wysyłki uzależnione od wagi/ gabarytów (290 zł)
  • Rozbudowane filtry produktów na stronie sklepu (250 zł)
  • Wyszukiwarka produktów
  • Slider na stronie głównej (350 zł)
8070 zł
Sklep internetowy standard Przykład: sainthairsalon.pl
  • Pakiet sklepu standard (6480 zł)
  • 7 kategorii produktów
  • 30 dodanych produktów (200 zł)
  • 14 zakładek
  • Formularz kontaktowy
  • Newsletter
  • Sklep to customowy projekt - posiada przejścia na scrolla, które nie wymagały żadnej dodatkowej płatnej wtyczki (1000 zł)
  • Moduł bloga
  • Panel klienta
  • Posty z Instagrama wyświetlają się na stronie sklepu (300 zł)
  • Kurier InPost, DPD (380 zł)
8360 zł
Żółty dzwonek z czerwonym znakiem ostrzegawczym – ważne powiadomienie

chcę taki sklep!

Napisz do nas wiadomość. Wycenę sklepu prześlemy Ci w mniej niż 2 godziny.

Podsumowanie - ile kosztuje utworzenie sklepu internetowego i utrzymanie sklepu

15

Na ostateczny koszt stworzenia sklepu internetowego ma wpływ:

  • dobór odpowiedniego hostingu i domeny,
  • to czy chcesz pozycjonować swój sklep internetowy (pokazywać się w wyszukiwarce Google),
  • musisz wliczyć koszt promocji sklepu np. stworzenie grafik na social media
  • ilość zakładek (podstron)
  • pakiet sklepu lub dodatki, które chcesz do niego dobrać
  • to czy planujesz zlecić administrację sklepem – żeby uniknąć potencjalnych kosztów związanych z naprawą źle zarządzanego sklepu.

Poniżej przedstawiamy orientacyjny koszt stworzenia standardowego sklepu wraz z kosztami stałymi jego utrzymania:

Koszt stworzenia i utrzymania sklepu
Rodzaj kosztu stworzenia i utrzymania sklepuCena (netto)
Jednorazowy koszt stworzenia sklepu standard6480 zł
Miesięczny koszt utrzymania sklepu (dobrowolna administracja)275 zł
Roczny koszt utrzymania hostingu167 zł
Roczny koszt utrzymania domeny69zł
Podsumowanie6991 zł
Ikona ostrzegawcza - ważny link

Podsumowanie wszystkich pakietów

prosty
sklep

Dla małej firmy

4750 zł netto

Przekierujemy Cię do formularza

wybór klientów

standardowy
sklep

Dla większej firmy

6480 zł netto

Przekierujemy Cię do formularza

premium
sklep

Dla małej firmy

10200 zł netto

Przekierujemy Cię do formularza

Bezpłatne wsparcie 24/7

Przez 2 tygodnie od terminu oddania strony internetowej, na każdy wariant.

Wybierz rodzaj strony:

Zakres usług – Strona standard vs. Strona standard+ vs. Strona firmowa z zakładkami
Co wchodzi w zakres usługiProstyStandardowyPremium
Liczba stronod 3 do 5od 6 do 9od 10 do 14
Czas realizacjido 14 dni roboczychdo 20 dni roboczychdo 27 dni roboczych
Ilość dodanych produktów w ceniedo 4do 10do 12
Ilość firmowych adresów e-mail1do 3do 3
2 poprawki w cenie
Strona na własność - bez abonamentu
Certyfikat SSL (bezpieczna strona)
Dostosowanie strony do telefonów, tabletów i komputerów
Prosty system, który samodzielnie możesz obsługiwać (dodawać zdjęcia, teksty na stronę)
Indywidualny projekt graficzny
Podstawowy pakiet dokumentów na stronę (regulamin sklepu internetowego, politykę prywatności, RODO)
Pliki Cookies - ciasteczka na stronie
Linki do social media
Zabezpieczenie strony przed spamem
Zabezpieczenie strony przed włamaniami
Przyspieszenie sklepu - szybkie wczytywanie
Zakupy w sklepie bez rejestracji
Podstawowe metody płatności (przelewy 24) szybki przelew, karta, blik
Podstawowe metody wysyłki (InPost) paczkomat, kurier, odbiór osobisty
Automatycznie wysyłane maile do klienta po dokonaniu zakupu
Automatycznie wysyłane maile do administratora sklepu o nowym zakupie
Podstawowe kody rabatowe (% rabat na koszyk, kwotowy rabat na koszyk)
Możliwość samodzielnego dodawania produktów, kodów rabatowych
Faktura dla klienta podczas składania zamówienia (bez automatycznej wysyłki)
Zarządzanie stanem magazynowym
Stworzenie strony ogólnej sklepu - widok wszystkich produktów
Stworzenie pojedynczej strony każdego produktu
Stworzenie strony zamówienia, podziękowania za zamówienie i koszyka
Formularz kontaktowy
Prosta wyszukiwarka produktów
Integracja z newsletterem
Stworzenie stron kategorii produktów (np. bluzy, spodnie dresowe)
Sortowanie produktów z sklepie
Filtrowanie produktów w sklepie (np. po kategorii, po kolorze)
Panel klienta - logowanie i rejestracja na stronę
Moduł bloga
Omnibus - nowa dyrektywa UE
Podpięcie narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Search Console)
Szkolenie z obsługi (nagrania wideo z Twojej strony)
Moduł ulubionych produktów
Powiadomienie o dostępności produktu
Produkty powiązane

FAQ
Najczęściej zadawane pytania

08
  • 1. Ile kosztuje sklep internetowy?

    Cena sklepu internetowego zależy od jego funkcjonalności i struktury. W naszym Studio Kreatywnych Stron koszt stworzenia sklepu zaczyna się od 3650 zł netto (landing page z jedną stroną) oraz 4750 zł netto (prosty sklep internetowy). Koszt wzrasta w zależności od liczby podstron i dodatkowych modułów.

  • 2. Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

    Założenie sklepu internetowego wymaga nie tylko jego stworzenia, ale także zakupu domeny i hostingu. Średni koszt tych elementów to ok. 60 zł rocznie za domenę i 167 zł rocznie za hosting. Samo wdrożenie sklepu w naszym Studio to od 3650 zł netto w zależności od wybranego pakietu.

  • 3. Ile kosztuje strona internetowa ze sklepem?

    Cena strony internetowej z modułem sklepu WooCommerce zależy od liczby podstron i funkcjonalności. W naszej ofercie koszt standardowego sklepu internetowego zaczyna się od 4750 zł netto, a sklep bardziej rozbudowany kosztuje od 6480 zł netto.

  • 4. Ile kosztuje postawienie sklepu internetowego?

    Cena postawienia sklepu internetowego różni się w zależności od platformy. My specjalizujemy się w WooCommerce, gdzie koszt wdrożenia sklepu zaczyna się od 3650 zł netto (landing page) lub 4750 zł netto (prosty sklep). Do tego należy doliczyć koszt hostingu (od 167 zł rocznie) oraz domeny (od 60 zł rocznie).

  • 5. Ile kosztuje strona internetowa ze sklepem?

    Cena strony internetowej z modułem sklepu WooCommerce zależy od liczby podstron i funkcjonalności. W naszej ofercie koszt standardowego sklepu internetowego zaczyna się od 4750 zł netto, a sklep bardziej rozbudowany kosztuje od 6480 zł netto.

  • 6. Ile kosztuje prowadzenie sklepu internetowego?

    Koszt prowadzenia sklepu internetowego zależy od sposobu zarządzania. Możesz prowadzić sklep samodzielnie lub skorzystać z naszej usługi administracji za 275 zł netto miesięcznie. Dzięki temu sklep będzie regularnie aktualizowany i zabezpieczony przed błędami. Samodzielne prowadzenie sklepu jest tańsze, ale w razie problemów koszty naprawy mogą być znacznie wyższe.

  • 7. Jaki jest miesięczny koszt utrzymania sklepu?

    Miesięczny koszt utrzymania sklepu internetowego zależy od kilku czynników, takich jak hosting, domena i ewentualne usługi administracyjne. Średni roczny koszt utrzymania to od 25 zł do 50 zł miesięcznie za hosting i domenę, ale płatność odbywa się raz w roku. Jeśli zdecydujesz się na administrację sklepu, koszt wynosi 275 zł netto miesięcznie, co obejmuje aktualizacje, zabezpieczenia i wsparcie techniczne.

  • 8. Jaki jest koszt sklepu internetowego z blogiem?

    Koszt dodania bloga do sklepu internetowego to 300 zł netto za moduł bloga wraz z optymalizacją SEO i gotowym szablonem wpisów. Jeśli chcesz, abyśmy dodawali wpisy na bloga, koszt wynosi 60 zł netto za jeden wpis.

Żółty dzwonek z czerwonym znakiem ostrzegawczym – ważne powiadomienie

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Napisz do nas wiadomość i zostaw swój adres e-mail. Odpowiemy w maksymalnie 24h.