Pobierz ofertę PDF

Ile kosztuje sklep internetowy? Koszt stworzenia sklepu internetowego w 2025 roku

Zastanawiasz się, ile kosztuje sklep internetowy w 2025 roku? Koszt sklepu internetowego w 2025 roku zależy od ilości zakładek i  funkcji. Koszt stworzenia sklepu w Studio Kreatywnych Stron wynosi od 3750 zł do 10 200 zł. Standardowo klienci wybierają pakiet za 4750 zł netto.

  • Nie zapłacisz u nas żadnego miesięcznego abonamentu za sklep. Raz wydajesz pieniądze i sklep jest już Twoją własnością.
  • Sklep ma panel administracyjny do samodzielnej prostej obsługi.
  • Rozbijamy płatności za sklep na 2 części z długim terminem płatności.
  • Wygląd stworzymy dokładnie taki jaki chcesz. W każdym pakiecie, który oferujemy, tworzymy indywidualny wygląd sklepu.
  • Nagrywamy film z obsługi sklepu — samodzielnie możesz nim zarządzać bez specjalistycznej wiedzy.
  • Jeśli chcesz, możemy zająć się opieką nad sklepem po wdrożeniu.

Oprócz tego możesz nam zlecić:

  • Pozycjonowanie sklepu w Google.
  • Stworzenie wizytówki firmy w Google.
  • Projekt: logo, grafik na social media, banerów, wizytówek. Wszystko drukujemy i dostarczamy Ci pod drzwi.

Cena stworzenia sklepu internetowego w 4 krokach Od czego zależy koszt sklepu internetowego

01

1. Wybór platformy, na jakiej ma powstać sklep
1. Wybór platformy, na jakiej ma powstać sklep
Jednym z najważniejszych czynników wpływających na koszt sklepu internetowego jest wybór odpowiedniej platformy.
Najczęściej wybierane modele to:
  • Platformy open source (np. WooCommerce na WordPressie, PrestaShop)
  • Platformy SaaS (np. IdoSell, Shoper, Wix, Webflow)
WooCommerce cena początkowa może być wyższa ze względu na wdrożenie, ale miesięczne koszty prowadzenia sklepu internetowego są znacznie niższe lub zerowe – nie ma abonamentu, a sklep jest w pełni Twoją własnością. To najlepsze rozwiązanie dla tych, którzy chcą mieć pełną kontrolę i unikać cyklicznych opłat.
Z kolei platformy SaaS wiążą się z comiesięcznym kosztem prowadzenia sklepu internetowego, a wiele funkcjonalności (np. kalendarz rezerwacji) wymaga drogich dodatków. Co więcej – taki sklep nie jest Twoją własnością. Przestajesz płacić – tracisz dostęp do wszystkiego. To są sklepy z abonamentem miesięcznym. Sprawdź nasze porównanie platform do tworzenia sklepu internetowego — sam zdecyduj, co chcesz wybrać.

Podsumowując: jeśli zależy Ci na tym, by cena sklepu internetowego nie rosła z miesiąca na miesiąc, a sklep był skalowalny i bezpieczny – WordPress z WooCommerce to zdecydowanie najlepszy wybór. Warto tutaj wspomnieć, że sklep stworzony na WordPress po jakimś czasie zacznie się zwracać.

Sklep na innych platformach (np. Shopify, IdoSell) paradoksalnie wymaga większych nakładów gotówki z biegiem lat. Koszty utrzymania takich sklepów są około 10 - krotnie większe za pare lat ( w porownaniu do WordPress).
miesięczne koszty prowadzenia sklepu internetowego na wordpress presashop webflow idosell wix shoper
2. Koszt hostingu i domeny
2. Koszt hostingu i domeny
Oprócz wyboru platformy, warto pamiętać, że na koszt sklepu internetowego składają się również koszty hostingu i domeny.

To podstawowe elementy niezbędne do uruchomienia strony – bez nich sklep po prostu nie zadziała.Każdy właściciel sklepu musi mieć wykupiony hosting (czyli miejsce na serwerze) oraz domenę, czyli nazwę swojej strony.

Koszt tych usług to średnio 300–400 zł rocznie. Są to stałe, choć niewielkie, koszty prowadzenia sklepu internetowego, które warto uwzględnić, planując tworzenie sklepu internetowego.Standardowo dla wszystkich klientów zawsze dobieramy najlepszy hosting, najbardziej dopasowany — tak, żeby po prostu nie przepłacać.
3. Dodatkowe funkcje, które zwiększają cenę sklepu internetowego
3. Dodatkowe funkcje, które zwiększają cenę sklepu internetowego
Cena sklepu internetowego może się różnić w zależności od funkcji, które chcesz wdrożyć. W podstawowej wersji zapewniamy komplet niezbędnych rozwiązań, które opisujemy poniżej – bez ukrytych kosztów. Jednak jeśli zależy Ci na bardziej zaawansowanych opcjach, warto uwzględnić je w budżecie.Na przykład, jeśli chcesz mieć funkcję informującą klienta, że produkt wrócił do magazynu, koszt takiego rozwiązania to około 370 zł.

Poniżej znajdziesz dwie listy:

  • Co zawiera standardowa cena sklepu internetowego – czyli funkcje, które wdrażamy bez dopłat.
  • Dodatki – czyli elementy opcjonalne, które możesz dobrać według swoich potrzeb.
Wdrożenie takich funkcji jak zaawansowane filtrowanie, czat online, integracje z marketplace'ami czy automatyczne fakturowanie również może wpłynąć na finalny koszt założenia strony sklepu internetowego.
4. Zakładki mają wpływ na to ile kosztuje sklep internetowy
4. Zakładki mają wpływ na to ile kosztuje sklep internetowy
Na to, ile kosztuje sklep internetowy, wpływ ma nie tylko wybór platformy czy dodatkowych funkcji, ale również ilość zakładek, czyli podstron Twojej witryny. Im więcej zakładek potrzebujesz, tym większy jest koszt stworzenia sklepu internetowego.Zakładki to osobne strony w Twoim sklepie, takie jak: „O nas”, „Kontakt”, „Oferta”, „Galeria” czy strona główna z banerem i bestsellerami.W standardzie każdy sklep zawiera kluczowe podstrony e-commerce, takie jak:
  • strona główna sklepu (lista produktów, kafelki z produktami),
  • strona pojedynczego produktu,
  • strona koszyka,
  • strona zamówienia,
  • strona potwierdzenia zakupu.
Do tego możesz dodać od 2 do 5 dodatkowych zakładek informacyjnych – to wszystko w cenie 4750 zł netto. Taki pakiet to idealny wybór dla osób, które chcą stworzyć funkcjonalny i kompletny sklep internetowy. Cena założenia sklepu jest przewidywalna, bez ukrytych opłat. Jeśli chcesz, aby Twój sklep zawierał m.in. stronę „O nas”, osobną zakładkę z formularzem kontaktowym, stronę powitalną z wyróżnionymi produktami, opis usług towarzyszących lub galerię zdjęć – wszystko to możesz zawrzeć w podstawowym pakiecie. Dzięki temu zyskujesz nie tylko sklep, ale też kompletną stronę internetową z ofertą.
Podsumowanie
Podsumowanie
Koszt sklepu internetowego w naszym Studio zależy od:
  • Ilości zakładek, które chcesz mieć na stronie.
  • Funkcji, które dodatkowo dobierzesz do standardowego pakietu.
To są jedyne czynniki wpływające na to, ile kosztuje sklep internetowy. Zawsze korzystamy z bezpłatnego WordPressa i zawsze dobieramy hosting i domenę do aktualnych potrzeb biznesu.

Kalkulator darmowej wyceny

Przejdź do naszego kalkulatora darmowej wyceny. Możesz samodzielnie, bezpłatnie wycenić sklep, który chcesz założyć. Wycena zajmie ci około 5 minut.

Koszt sklepu internetowego - sprawdź ile kosztuje sklep internetowy i jakie mamy pakiety

02

Poniżej przedstawiamy prosty cennik stworzenia sklepu internetowego , oparty głównie o liczbę zakładek. To przejrzysty sposób wyceny, dzięki któremu wiesz, co dokładnie otrzymujesz i ile kosztuje sklep internetowy w zależności od jego rozbudowania.

Najczęściej wybieranym przez klientów pakietem jest ten za 4750 zł netto, który zawiera od 2 do 5 zakładek oraz komplet stron potrzebnych do działania sklepu (koszyk, zamówienie, produkty itd.). W tym modelu większość osób dobiera dodatkowe funkcje takie jak integracje, automatyzacje, czaty czy rozszerzone filtry.

Cennik sklepu internetowego - jakie oferujemy pakiety?

Pakiety sklepów internetowych - cennik
Rodzaj sklepu internetowego WordPress Koszt sklepu internetowego na WordPress (netto)
Sklep jednoproduktowy (Landing Page) Szczegóły pakietu 3750 zł
Prosty sklep internetowy Szczegóły pakietu 4750 zł
Standardowy sklep online Szczegóły pakietu 6480 zł
Profesjonalny sklep internetowy - Premium Szczegóły pakietu 10200 zł
Dedykowany sklep internetowy Szczegóły pakietu Cena ustalana indywidualnie

Zobacz nasze realizacje

Zobacz, jak wyglądają sklepy, które już stworzyliśmy – sprawdź nasze portfolio i przekonaj się, co możemy zrobić dla Twojej marki.

Co zyskujesz, tworząc sklep internetowy z nami?

03

Wybierając wykonawcę sklepu internetowego, liczy się nie tylko wygląd, ale też to, co faktycznie otrzymujesz w ramach współpracy i ile kosztuje sklep internetowy. Nasza oferta to nie tylko projekt – to pełne wsparcie i elastyczne podejście od A do Z.

Zobacz, dlaczego klienci wybierają nasze sklepy internetowe

  • Możliwość rozbicia płatności na dwie części – płacisz 75% na start, drugą część do 30 dni po zakończeniu projektu.
  • Stała cena, która się nie zmienia — cena stworzenia sklepu internetowego, która Ci podamy, nie zmienia się w czasie tworzenia sklepu internetowego.
  • Instrukcja obsługi sklepu w formie filmu video – po wdrożeniu otrzymujesz materiał, który pokazuje, jak samodzielnie zarządzać swoim sklepem, jak dodawać produkty, zmieniać zdjęcia, aktualizować ceny, rabaty. Materiał trwa kilka godzin i podzielony jest na tematy. Nagrywany jest bezpośrednio na Twojej stronie.
  • Własny panel administracyjny – możesz samodzielnie dodawać produkty, treści, zdjęcia i nowe zakładki bez pomocy programisty.
  • Elastyczność rozbudowy – każdy sklep można w przyszłości rozbudować o nowe funkcje, więcej zakładek, blog, platformę szkoleniową czy dodatkowe integracje.
  • Sklep bez gotowych szablonów – tworzymy każdy sklep internetowy od podstaw, bez gotowych szablonów dlatego możemy go dostosować dokładnie tak, jak chcesz, bez żadnych ograniczeń.
  • 14 dni darmowego wsparcia technicznego po zakończeniu projektu – jesteśmy z Tobą nawet po wdrożeniu.
  • Możliwość stałej opieki technicznej i administracji sklepu – po okresie wsparcia możesz nam zlecić zarządzanie sklepem. A jeśli nie chcesz korzystać z administracji to zawsze możesz do nas napisać wiadomość jeśli coś będzie się działo ze sklepem.
  • Sklep możemy technicznie wypozycjonować pod wymogi Google – zwiększy to widoczność Twojej strony w wyszukiwarce, a tym samym przyczyni się do zdobywania nowych klientów.

Gwarancja jakości
– co otrzymujesz po stworzeniu sklepu internetowego?

Po zakończeniu prac nad Twoim sklepem internetowym przekazujemy pełen pakiet materiałów, które potwierdzają jakość wykonania i dają Ci pełną kontrolę nad projektem.

W zestawie znajdziesz:

  • protokół odbioru sklepu internetowego z pełnymi danymi logowania i dostępami,
  • testy wydajnościowe i sprawdzające poprawność działania sklepu,
  • nagrania wideo pokazujące, jak samodzielnie zarządzać sklepem: od dodawania produktów po obsługę zamówień.

Dzięki temu dokładnie wiesz, za co płacisz.

Bez względu na to, jaki jest koszt sklepu internetowego, zawsze stawiamy na przejrzystość, stabilność i bezpieczeństwo. Dla nas liczy się nie tylko wygląd, ale też wygoda użytkowania i techniczna jakość rozwiązania, które przekazujemy.

Stwórz z nami sklep internetowy

Napisz do nas jakiego sklepu potrzebujesz, przygotujemy wycenę w 24 godziny.

Co mówią o nas klienci

04

Co wliczone jest w koszt stworzenia sklepu internetowego? Moduł Woocommerce - co zawiera?

05

Wszystkie sklepy online , które tworzymy zawierają moduł sprzedaży Woocommerce . Do takiego modułu sprzedaży możesz dobrać dowolne dodatki. W późniejszej części pokażemy Ci najpopularniejsze warianty modułu sprzedaży i dodatków na stronę. Nazywamy je: prostym sklepem, standardowym sklepem i rozbudowanym, czyli sklepem premium.

Nie musisz decydować się na zaproponowane przez nas pakiety, możesz stworzyć swoją kombinację.

W poniższej tabeli pokażemy Ci, co zawiera moduł sklepu Woocommerce, a w kolejnych sekcjach znajdziesz ceny dodatków.

moduł woocommerce - to zawiera każdy nasz sklep

W poniższych tabelach przedstawimy wszystko to, co standardowo wdrażamy do naszych sklepów internetowych.

Podzieliliśmy to na 6 kategorii:
  • Zarządzanie sklepem
  • Zarządzanie magazynem
  • Funkcje sklepu
  • Statystyki sklepu
  • Bezpieczeństwo sklepu
  • Zarządzanie wyglądem
Zarządzenie sklepem - domyślne funkcje sklepu
Zarządzanie sklepem
Panel administracyjny — dzięki temu jest prosty w obsłudze i nie wymaga specjalistycznej wiedzy, możesz samodzielnie dodać nowy produkt, zdjęcie, tekst.
Nielimitowana ilość produktów, którą możesz dodać na sklep.
Moduł do masowej edycji produktów — jednym kliknięciem możesz ukryć produkty w sklepie, zmienić cenę.
Automatyczne powiadomienia e-mail — sklep wysyła do Ciebie wiadomość jeśli ktoś kupi dany produkt lub anuluje zamówienie.
Automatyczne powiadomienie dla klienta — wiadomość z potwierdzeniem i podziękowaniem za zakupy.
Zakupy w sklepie bez logowania się na konto i bez rejestracji.
Zawiera moduł do zarządzania kuponami — możesz stworzyć kupony procentowe lub kwotowe na zamówienie. Możesz też śledzić ile osób skorzystało z danego kuponu i ustawić datę i godzinę zakończenia promocji z użyciem kuponu.
Możliwość zakładania kont dla współpracowników — możesz dodać konto dla pracownika z ograniczonym dostępem do panelu administracyjnego.
Możliwość eksportu danych — dane o zamówieniach i klientach można łatwo eksportować do pliku CSV w celu analizy lub księgowości.
Film z instrukcją po wdrożeniu sklepu — po zakończeniu pracy nagrywamy film, w którym uczymy cię dokładniej obsługi sklepu i funkcji.
Zarządzenie sklepem - co domyślnie zawiera sklep.
Zarządzanie magazynem
Raporty dotyczące zapasów: przegląd produktów na stanie magazynowym oraz tych, które się kończą.
Automatycznie zmniejsza się ilość produktu w magazynie po dokonaniu zakupu.
Możliwość ręcznej aktualizacji stanów magazynowych bezpośrednio z poziomu edycji produktu.
Możliwość ustawienia progu (np. 5 sztuk), po osiągnięciu którego system wyśle powiadomienie e-mail do administratora sklepu o niskim stanie magazynowym.
Możliwość ręcznego włączenia opcji „Zezwalaj na zamówienia w przedsprzedaży” nawet jeśli stan magazynowy wynosi „0”.
Możliwość wyświetlania liczby sztuk dostępnych w magazynie (np. „Dostępne: 3 sztuki”) bezpośrednio na karcie produktu.
Informacja „Brak w magazynie” w przypadku wyczerpania zapasów.
Blokada możliwości zakupu większej ilości produktu niż jest faktycznie dostępna, np. klient nie może kupić 10 sztuk produktu jeśli na stanie jest 5.
Możliwość ustawienia stanów magazynowych dla poszczególnych wariantów (np. bluza XS - na stanie 5 sztuk, bluza S - na stanie 7 sztuk).
Lista domyślnych funkcji sklepu
Funkcje sklepu
Rekomendowane produkty. Wyświetlają się pod produktem, który klient właśnie ogląda.
Sprzedaż produktów cyfrowych lub online.
Faktury — masz możliwość wystawiania faktur z poziomu sklepu.
Opinie — połączysz swój sklep z opiniami wystawionymi w innym miejscu, np. na Facebooku, w Google.
Strony informacyjne — oprócz stron sklepu, produktu, koszyka, strony zamówienia możesz stworzyć strony opisujące Twoją firmę lub usługi.
Darmowa dostawa przy osiągnięciu wyznaczonej przez Ciebie kwoty w koszyku.
Formularz kontaktowy — dostaniesz wiadomość na firmowy adres e-mail, gdy klient będzie miał pytanie.
Podstawowe metody płatności (Przelewy 24) integrujemy standardowo. Klient może płacić za pomocą szybkiego przelewu, kartą płatniczą lub BLIKiem.
Standardowo integrujemy wysyłkę za pomocą kuriera InPost – kurier i paczkomat.
Podstawowe funkcje sklepu - statystyki
Statystyki sklepu
Podstawowe raporty sprzedaży: możliwość przeglądania danych dotyczących przychodów, liczby zamówień i liczby sprzedanych produktów w określonym okresie (dzień, tydzień, miesiąc, rok).
Raporty dotyczące zamówień: śledzenie liczby zamówień, statusów (zrealizowane, w trakcie, anulowane), a także wartości koszyka.
Raporty dotyczące produktów: dane o najczęściej kupowanych produktach oraz najlepiej sprzedających się kategoriach.
Raporty według kategorii produktów: monitorowanie sprzedaży w poszczególnych kategoriach, co ułatwia ocenę popularności asortymentu.
Eksport raportów: możliwość pobierania raportów w formacie CSV w celu dalszej analizy lub księgowości.
Podstawowe funkcje sklepu - bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo sklepu
Sklep automatycznie blokuje podejrzane próby logowania na stronę (ataki hakerskie).
Ochrona przed spamem w formularzach kontaktowych.
Jest możliwość przywrócenia kopii zapasowej na wypadek awarii sklepu.
Bezpieczne połączenie (SSL): Wszystkie dane przesyłane pomiędzy klientem a sklepem są szyfrowane dzięki certyfikatowi SSL, co zwiększa bezpieczeństwo transakcji.
Nasze sklepy spełniają wymagania RODO (GDPR), dzięki czemu dane osobowe klientów są bezpieczne i odpowiednio przechowywane.
Dwuetapowa weryfikacja (2FA) - czyli autoryzacja dla administratorów przed wejściem na stronę.
Ochrona przed atakami DDoS - zabezpiecza sklep przed przeciążeniem serwera przez złośliwy ruch internetowy.
Sklep zapisuje próby logowania i podejrzane działania, dzięki czemu można szybko zareagować w razie wykrycia zagrożenia.
Każdy sklep po wdrożeniu przechodzi testy wydajnościowe i jakościowe, których wyniki otrzymasz w formie PDF.

Koszt stworzenia takiego modułu Woocommerce wynosi 1780 zł. Standardowo jest on wliczony w cenę stworzenia sklepu internetowego, nie płacisz za niego osobno.

Możemy dodać taki moduł sklepu Woocommerce do Twojej strony internetowej, którą już masz zrobioną.

Opinie klientów

Zdecydowałam się na stworzenie sklepu internetowego i już od pierwszego kontaktu wiedziałam, że trafiłam w dobre ręce. Strona powstała w ekspresowym tempie, a efekt końcowy jest dokładnie taki, jak sobie wyobrażałam – nowoczesny i dopracowany.

Największym plusem współpracy było dla mnie to, że otrzymałam pełne wsparcie po stworzeniu sklepu internetowego. Dostałam nagrane instrukcje, dzięki którym mogę samodzielnie zarządzać stroną – wszystko jest jasno wytłumaczone.

Kontakt mailowy był praktycznie natychmiastowy, dzięki czemu wszelkie zmiany na stronie również były aktualizowane błyskawicznie.

Z całego serca polecam – profesjonalizm, świetny kontakt i indywidualne podejście na najwyższym poziomie!

Ps. A sklep zbiera pozytywne recenzje od klientów ❤️👌

Double Stone

Tas Avenue
Dieren Tas, CEO

tasavenue.pl

Realizacja: 2025

Przed rozpoczęciem współpracy z obecną firmą miałam doświadczenia z innymi wykonawcami, które niestety często kończyły się rozczarowaniem, szczególnie jeśli chodzi o terminowość i komunikację.

Tutaj od samego początku ujęła mnie profesjonalna organizacja pracy – każda faza projektu była przemyślana, a terminy dotrzymywane. Doceniam także otwartość na moje sugestie oraz szybki kontakt w razie pytań.

Rezultaty współpracy przerosły moje oczekiwania: strona wygląda nowocześnie, działa bez zarzutu, a feedback od użytkowników jest wyłącznie pozytywny. Zdecydowanie polecam tę firmę każdemu, kto szuka rzetelnego wykonawcy stron internetowych!

4OpenMind

Izabela Sobiech CEO
cooperationivf.com
pth.edu.pl
kongres.pth.edu.pl

Realizacja: 2024 – 2025

Stworzenie sklepu internetowego cena - koszt dodatkowych modułów

06

Funkcjonalności zwiększają koszt sklepu internetowego . Funkcjonalności to inaczej dodatki do WordPress (modułu sprzedażowego Woocommerce — o którym wspominamy wyżej) takie jak: newsletter, program lojalnościowy, moduł bloga. Dodaje się je do sklepu za pomocą wtyczek. Niektóre z nich są płatne.

W tej sekcji wypiszemy wszystkie dodatkowe moduły, które możesz dokupić do modułu Woocommerce. Jeśli nie potrzebujesz żadnego dodatku — koszt sklepu ustalimy na podstawie ilości zakładek.

Cennik dodatkowych modułów do sklepu internetowego
Dodatkowy moduł/ funkcjonalnośćKoszt dodatku (netto)
Formularz kontaktowy190 zł
Strona wypozycjonowana technicznie pod wymogi Google2100 zł
Wiadomość dla klienta o porzuconym koszyku450 zł
Propozycja dodatkowych produktów na etapie realizacji zamówieniaod 380 zł
Powiadomienie o dostępności produktu, który wrócił na stan magazynowyod 370 zł
Oferowanie produktów w modelu subskrypcyjnym (np. dostawy miesięczne)od 820 zł
Prosta wyszukiwarka produktów (klient może wyszukać produkt na stronie sklepu)380 zł
Integracja z newsletterem270 zł
Stworzenie stron kategorii produktów (np. bluzy, spodnie dresowe)280 zł
Sortowanie produktów z sklepie (przycisk do sortowania np. od najmniejszej do największej ceny)150 zł
Filtrowanie produktów w sklepie (np. po kategorii, po kolorze)od 250 zł
Moduł opinii produktu - klient po zakupie może dodać gwiazdkę i napisać komentarz. Gwiazdki pojawiają się na stronie głównej sklepu pod produktem.420 zł
Moduł ulubionych produktów - klient dodaje produkt do ulubionych370 zł
Stworzenie wizytówki Google (firma widoczna w mapach Google)300 zł
Omnibus - nowa dyrektywa UE150 zł
Moduł wielojęzyczności sklepu (różne waluty, język strony)od 380 zł
Wewnętrzna porównywarka cen produktów (w obrębie Twojej strony)220 zł
Czat na żywo (np. Messenger, WhatsApp)280 zł
Podpięcie kanałow w social media - posty na instagramie wyswietlają się również na stronie300 zł
Koszt integracji z porównywarkami cen (Ceneo)700 zł
Różne koszty wysyłki (uzależnione od wagi, gabarytów)290 zł
Koszt integracji z narzędziami do mailingu (MailerLite, MailChimp)350 zł
Koszt integracji z systemami wysyłkowymi (innym niż Inpost ) *od 380 zł
Koszt integracji z systemami płatności (PayPo, Klarna, PayU, BlueMedia )**od 300 zł
Koszt sklepu internetowego z blogiem (moduł bloga + szablon wpisów na bloga)300 zł
Dodawanie wpisów na bloga60 zł
Produkty z wariantami ( np. bluzka w kolorze czerwonym i czarnym, rozmiar XS,M)od 350 zł
Oddzielny moduł zabezpieczony hasłem390 zł
Powiadomienie o dostępności produktu (jeśli jest wyprzedany - klient otrzyma powiadomienie, gdy produkt wróci na sklep)380 zł
Panel klienta - logowanie i rejestracja na stronę360 zł
Moduł ulubionych produktów370 zł
Produkty w zestawach280 zł
Program lojalnościowy dla klientówod 500 zł
Dodanie produktu 100 zł/ 20 produktów
Animacje (np. przejścia na scroll)od 500 zł
100 zł
Zoptymalizowanie Twoich zdjęć (zmiana formatu np. z .heic ), pomniejszenie 90 zł / 100 zdjęć
Modyfikacje podstawowych szablonów wiadomości wysyłanych do klienta od 460 zł
Zaawansowane zarządzanie fakturami — możesz wysyłać faktury bezpośrednio do klienta po zakupie lub do swojej księgowości 480 zł
System rezerwacji np. sukienek, produktówod 700 zł
Szkolenie z obsługi (nagrania wideo z Twojej strony) 300 zł
Podpięcie narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Search Console) 290 zł
Stopka maila (na twojej poczcie) 180 zł
Slider (interaktywne grafiki lub nagłówki przesuwające się na stronie sklepu)350 zł
Wizytówka Google Moja Firma (firma w mapach Google)300 zł
Dodatkowa podstrona (zakładka)od 450 zł
Materiały reklamowe - wizytówki, logo, ulotki Cennik usług graficznych

Koszt integracji z bramkami płatniczymi *

  • Standardowo w każdym sklepie integrujmy Przelewy24 – bez dodatkowych opłat.
  • Przelewy 24 umożliwiają płatność blikiem, kartą płatniczą oraz każdym bankiem online (PKO, Santander, mBank).

Koszt integracji z systemami wysyłkowymi **

  • InPost – kurier i paczkomaty są naszą standardową integracją w każdym sklepie. Za dołączenie innego sposobu wysyłki pobieramy opłaty.
  • Integracje z innymi kurierami (DHL, DPD, GLS) są dodatkowo płatne 300 zł netto za jednego kuriera.

stwórz sklep dokładnie taki jak chcesz

Stworzymy dla ciebie sklep internetowy z dowolnymi funkcjonalnościami. Skorzystaj z naszej bezpłatnej wyceny projektu. Wystarczy, że napiszesz do nas wiadomość.

Koszt sklepu internetowego jednoproduktowego - Landing Page

07

Sklep internetowy jednoproduktowy to inaczej Landing Page , który nastawiony jest na sprzedaż jednego konkretnego produktu. Często jest to produkt cyfrowy np. e-book, kurs online.Koszt stworzenia sklepu online z jednym produktem (Landing Page) jest niższy od standardowego sklepu internetowego. Wynika to z faktu, że produkt umieszczony jest na stronie głównej. W tym sklepie nie ma zakładek, podstron, czy skomplikowanych funkcjonalności.

Często sklep internetowy jednoproduktowy budowany jest pod określoną kampanię marketingową prowadzoną w innych kanałach.
Co zawiera sklep jednoproduktowy w naszym pakiecie?

Ile kosztuje sklep z jednym produktem? Co zawiera Landing Page
Ile kosztuje sklep z jednym produktem? Co zawiera Landing Page
Darmowy certyfikat SSL
Indywidualny projekt sklepu, bez gotowego szablonu i motywu
W tej cenie dodamy 1 produkt
2 tury bezpłatnych poprawek
1 zakładka: strona główna - maksymalnie 8 sekcji *
Strona wypozycjonowana technicznie pod wymogi Google
1 firmowy adres e-mail np. [email protected]
Moduł sklepu Woocommerce - kliknij i sprawdź co zawiera
Szkolenie z obsługi (nagrania wideo z Twojej strony)
Koszt sklepu jednoproduktowego (Landing Page): 3750 zł netto

1 zakładka: strona główna - maksymalnie 8 sekcji *

* Kolejne sekcje są płatne w wysokości 150 zł netto/ sekcja.

Sekcje ustala się na podstawie struktury treści. W ramach pozycjonowania technicznego strony możemy pomóc Ci zoptymalizować strukturę treści strony pod wyszukiwarkę Google.

Żółty dzwonek z czerwonym znakiem ostrzegawczym – ważne powiadomienie

stwórz profesjonalny landing page

Stworzymy dla Ciebie profesjonalny Landing Page, na którym możesz sprzedawać swój kurs online, e-book lub produkt fizyczny.

Prosty sklep internetowy - koszt prostego sklepu

08

Prosty sklep internetowy WordPress to korzystne rozwiązanie dla firm, które dopiero zaczynają sprzedaż online . Dzięki platformie WordPress w dowolnej chwili możesz rozwinąć sklep o kolejne funkcjonalności i stworzyć bardziej rozbudowany sklep.

Od Landing Page różni się tym, że ma typową strukturę sklepu online: stronę główną sklepu, stronę pojedynczego produktu, koszyk, stronę zamówienia. Sama strona zawiera podstawowe zakładki np. stronę główną, o nas, kontakt.

Ile kosztuje prosty sklep internetowy? Co zawiera prosty sklep online
Ile kosztuje prosty sklep internetowy? Co zawiera prosty sklep online
Darmowy certyfikat SSL
W tej cenie dodamy do 10 produktów
Od 2 do 5 zakładek np. strona główna, o nas, kontakt, oferta
2 tury bezpłatnych poprawek
1 firmowy adres e-mail np. [email protected]
Szkolenie z obsługi (nagrania wideo z Twojej strony)
Moduł sklepu Woocommerce - kliknij i sprawdź co zawiera
Stworzenie stron kategorii produktów (np. bluzy, spodnie dresowe)
Wyszukiwarka produktów w sklepie
Filtrowanie produktów w sklepie (np. po kategorii, po kolorze)
Integracja z newsletterem
Sortowanie produktów w sklepie (np. od najniższej do najwyższej ceny)
Panel klienta - logowanie i rejestracja do sklepu
Powiadomienie o dostępności produktu
Koszt prostego sklepu internetowego: 4750 zł netto

Prosty sklep vs sklep z jednym produktem - koszty wdrożenia sklepu internetowego

W poniższej tabeli stworzyliśmy porównanie sklepu prostego i Landing Page.

Sklep Landing Page ma zupełnie inne zastosowanie niż typowy sklep internetowy. Więcej dowiesz się na stronie poświęconej ofercie tworzenia sklepów internetowych.

sklep jednoproduktowy

Landing Page

3750 zł netto

Przekierujemy Cię do formularza

Popularne

prosty sklep

Dla małej firmy

4750 zł netto

Przekierujemy Cię do formularza

Wybierz rodzaj sklepu:

Zakres usług – Sklep jednoproduktowy vs. prosty sklep i
Co wchodzi w zakres usługiLanding PageProsty sklep
Liczba strontylko strona głównaod 2 do 5
Czas realizacjido 7 dni roboczychdo 14 dni roboczych
11
Strona zamówienia i podziękowania za zakupy
Strona koszyka, strona pojedynczego produktu
Stworzenie strony ogólnej sklepu - widok wszystkich produktów
Strona na własność - bez abonamentu
Instalacja domeny i hostingu
2 tury bezpłatnych poprawek
2 tygodnie bezpłatnej pomocy technicznej po wdrożeniu
Indywidualny projekt sklepu, bez gotowego szablonu i motywu
Możliwość późniejszej rozbudowy strony
Darmowy certyfikat SSL
Dostosowanie strony do telefonów, tabletów i komputerów
Prosty system, który samodzielnie możesz obsługiwać (dodawać zdjęcia, teksty na stronę)
Podstawowy pakiet dokumentów na stronę (regulamin sklepu internetowego, politykę prywatności, RODO)
Pliki Cookies - ciasteczka na stronie
Linki do social media
Zabezpieczenie sklepu przed spamem
Zabezpieczenie sklepu przed włamaniami
Przyspieszenie strony - szybkie wczytywanie
Zakupy w sklepie bez rejestracji
Podstawowe metody płatności (przelewy 24) szybki przelew, karta, blik
Podstawowe metody wysyłki (InPost) paczkomat, kurier, odbiór osobisty
Automatycznie wysyłane maile do klienta po dokonaniu zakupu
Automatycznie wysyłane maile do administratora sklepu o nowym zakupie
Podstawowe kody rabatowe (% rabat na koszyk, kwotowy rabat na koszyk)
Możliwość samodzielnego dodawania produktów, kodów rabatowych
Faktura dla klienta podczas składania zamówienia (bez automatycznej wysyłki)
Zarządzanie stanem magazynowym
Strona wypozycjonowana technicznie pod wymogi Google
Formularz kontaktowy
Żółty dzwonek z czerwonym znakiem ostrzegawczym – ważne powiadomienie

Stwórz prosty sklep internetowy

Zacznij od prostego sklepu internetowego, który możesz rozbudować w późniejszym czasie.

Jaki jest koszt sklepu internetowego standardowego?

09

Koszt sklepu internetowego standardowego jest nieco wyższy niż prostego sklepu online . Wynika to z dodatkowych funkcjonalności e-sklepu, dodatkowych stron firmowych (zakładek) oraz ilości produktów, które dodajemy podczas wdrażania sklepu.

Ile kosztuje standardowy sklep internetowy?Co zawiera standardowy sklep online
Ile kosztuje standardowy sklep internetowy?
Co zawiera standardowy sklep online
Darmowy certyfikat SSL
W tej cenie dodamy do 10 produktów
Od 6 do 9 zakładek np. strona główna, o nas, kontakt, oferta
2 tury bezpłatnych poprawek
do 3 firmowych adresów e-mail np. [email protected]
Stworzenie stron kategorii produktów (np. bluzy, spodnie dresowe)
Wyszukiwarka produktów w sklepie
Filtrowanie produktów w sklepie (np. po kategorii, po kolorze)
Integracja z newsletterem
Sortowanie produktów w sklepie (np. od najniższej do najwyższej ceny)
Panel klienta - logowanie i rejestracja do sklepu
Powiadomienie o dostępności produktu
Moduł bloga
Szkolenie z obsługi (nagrania wideo z Twojej strony)
Moduł sklepu Woocommerce - kliknij i sprawdź co zawiera
Koszt standardowego sklepu internetowego: 6480 zł netto

Czym różni się prosty sklep internetowy od standardowego sklepu internetowego?

W poniższej tabeli stworzyliśmy porównanie sklepu prostego i sklepu standardowego, który jest najczęściej wybierany przez naszych klientów.

prosty sklep

dla małej firmy

4750 zł netto

Przekierujemy Cię do formularza

Najczęściej wybierany

standardowy sklep

Dla małej firmy

6480 zł netto

Przekierujemy Cię do formularza

Wybierz rodzaj sklepu:

Zakres usług – Prosty sklep vs standardowy sklep interntowy
Co wchodzi w zakres usługiProsty sklepStandardowy sklep
Ilość zakładekod 2 do 5od 6 do 9
Czas realizacjido 14 dni roboczychdo 20 dni roboczych
Ilość produktów, które dodamy w ceniedo 10do 10
1do 3
Moduł sklepu Woocommerce - kliknij i sprawdź co zawiera
Sklep na własność, bez abonamentu
Instalacja domeny i hostingu
Strona zamówienia i podziękowania za zakupy
Stworzenie strony ogólnej sklepu - widok wszystkich produktów
2 tury bezpłatnych poprawek
2 tygodnie bezpłatnej pomocy technicznej po wdrożeniu
Indywidualny projekt sklepu, bez gotowego szablonu i motywu
Możliwość późniejszej rozbudowy strony
Darmowy certyfikat SSL
Dostosowanie strony do telefonów, tabletów i komputerów
Prosty system, który samodzielnie możesz obsługiwać (dodawać zdjęcia, teksty na stronę)
Podstawowy pakiet dokumentów na stronę (regulamin sklepu internetowego, politykę prywatności, RODO)
Pliki Cookies - ciasteczka na stronie
Linki do social media
Zabezpieczenie sklepu przed spamem
Zabezpieczenie sklepu przed włamaniami
Przyspieszenie strony - szybkie wczytywanie
Zakupy w sklepie bez rejestracji
Podstawowe metody płatności (przelewy 24) szybki przelew, karta, blik
Podstawowe metody wysyłki (InPost) paczkomat, kurier, odbiór osobisty
Automatycznie wysyłane maile do klienta po dokonaniu zakupu
Automatycznie wysyłane maile do administratora sklepu o nowym zakupie
Podstawowe kody rabatowe (% rabat na koszyk, kwotowy rabat na koszyk)
Możliwość samodzielnego dodawania produktów, kodów rabatowych
Faktura dla klienta podczas składania zamówienia (bez automatycznej wysyłki)
Zarządzanie stanem magazynowym
Strona koszyka, zamówienia, podziękowania za zamówienie
Stworzenie pojedynczej strony każdego produktu
Stworzenie strony ogólnej sklepu - widok wszystkich produktów
Prosta wyszukiwarka produktów
Stworzenie stron kategorii produktów (np. bluzy, spodnie dresowe)
Integracja z newsletterem
Sortowanie produktów z sklepie
Filtrowanie produktów w sklepie (np. po kategorii, po kolorze)
Panel klienta - logowanie i rejestracja na konto
Moduł bloga
Żółty dzwonek z czerwonym znakiem ostrzegawczym – ważne powiadomienie

sprzedawaj swoje produkty na własnych zasadach

Skontaktuj się z nami. Stworzymy dla Ciebie sklep internetowy, w którym zakupy będą przyjemnością.

Jaki jest koszt sklepu internetowego premium?

10

Sklep online premium to rozbudowana wersja sklepu standard. Różni się ilością zakładek i dodatków.
Sprawdź, dla kogo jest sklep premium.

Ile kosztuje sklep premium? Co zawiera sklep premium?
Ile kosztuje sklep premium? Co zawiera sklep premium?
Darmowy certyfikat SSL
W tej cenie dodamy do 12 produktów
Od 10 do 14 zakładek np. strona główna, o nas, kontakt, oferta
2 tury bezpłatnych poprawek
do 3 firmowych adresów e-mail np. [email protected]
Stworzenie stron kategorii produktów (np. bluzy, spodnie dresowe)
Wyszukiwarka produktów w sklepie
Filtrowanie produktów w sklepie (np. po kategorii, po kolorze)
Integracja z newsletterem
Sortowanie produktów w sklepie (np. od najniższej do najwyższej ceny)
Panel klienta - logowanie i rejestracja do sklepu
Powiadomienie o dostępności produktu
Moduł bloga
Podpięcie narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Search Console)
Propozycja dodatkowych produktów na etapie realizacji zamówienia
Dostosowanie szablonów automatycznych wiadomości pod względem graficznym
Moduł sklepu Woocommerce - kliknij i sprawdź co zawiera
Koszt sklepu premium: 10200 zł netto

Sklep internetowy premium vs standard
- porównanie. Czym różnią się te pakiety?

W poniższej tabeli stworzyliśmy porównanie sklepu standardowego i sklepu premium.

sklep premium

dla średniej firmy

10200 zł netto

Przekierujemy Cię do formularza

Popularne

standardowy sklep

Dla małej firmy

6480 zł netto

Przekierujemy Cię do formularza

Wybierz rodzaj strony:

Zakres usług – Standardowy sklep vs sklep premium
Co wchodzi w zakres usługiStandardowy sklepSklep
premium
Ilość zakładekod 6 do 9od 10 do 14
Czas realizacjido 20 dni roboczychdo 27 dni roboczych
Ilość produktów, które dodamy w ceniedo 10do 12
do 3do 3
Moduł sklepu Woocommerce - kliknij i sprawdź co zawiera
Sklep na własność, bez abonamentu
Instalacja domeny i hostingu
Strona zamówienia i podziękowania za zakupy
Stworzenie strony ogólnej sklepu - widok wszystkich produktów
Stworzenie pojedynczej strony każdego produktu
2 tury bezpłatnych poprawek
2 tygodnie bezpłatnej pomocy technicznej po wdrożeniu
Indywidualny projekt sklepu, bez gotowego szablonu i motywu
Możliwość późniejszej rozbudowy strony
Darmowy certyfikat SSL
Dostosowanie strony do telefonów, tabletów i komputerów
Prosty system, który samodzielnie możesz obsługiwać (dodawać zdjęcia, teksty na stronę)
Podstawowy pakiet dokumentów na stronę (regulamin sklepu internetowego, politykę prywatności, RODO)
Pliki Cookies - ciasteczka na stronie
Linki do social media
Zabezpieczenie sklepu przed spamem
Zabezpieczenie sklepu przed włamaniami
Przyspieszenie strony - szybkie wczytywanie
Zakupy w sklepie bez rejestracji
Podstawowe metody płatności (przelewy 24) szybki przelew, karta, blik
Podstawowe metody wysyłki (InPost) paczkomat, kurier, odbiór osobisty
Automatycznie wysyłane maile do klienta po dokonaniu zakupu
Automatycznie wysyłane maile do administratora sklepu o nowym zakupie
Podstawowe kody rabatowe (% rabat na koszyk, kwotowy rabat na koszyk)
Możliwość samodzielnego dodawania produktów, kodów rabatowych
Faktura dla klienta podczas składania zamówienia (bez automatycznej wysyłki)
Zarządzanie stanem magazynowym
Strona koszyka, zamówienia, podziękowania za zamówienie
Prosta wyszukiwarka produktów
Integracja z newsletterem
Stworzenie stron kategorii produktów (np. bluzy, spodnie dresowe)
Sortowanie produktów z sklepie
Filtrowanie produktów w sklepie (np. po kategorii, po kolorze)
Panel klienta - logowanie i rejestracja na konto
Moduł bloga
Formularz kontaktowy
Szkolenie z obsługi (nagrania wideo z Twojej strony)
Powiadomienie o dostępności produktu
Podpięcie narzędzi analitycznych (Google Analytics, google search console)
Propozycja dodatkowych produktów na etapie realizacji zamówienia
Dostosowanie szablonów automatycznych wiadomości pod względem graficznym
Żółty dzwonek z czerwonym znakiem ostrzegawczym – ważne powiadomienie

Profesjonalny sklep internetowy – bez ukrytych kosztów

Wybierz pakiet z dokładnie rozpisanym zakresem usług. Nie ma żadnych ukrytych kosztów. Cena nie zmienia się podczas tworzenia sklepu, jeśli nie zmienisz funkcjonalności, które wybrałeś.

Koszty prowadzenia sklepu internetowego - miesięczne koszty prowadzenia sklepu internetowego

11

Koszty prowadzenia sklepu internetowego może oznaczać różne rzeczy w zależności od tego, co masz na myśli. Dlatego wyjaśniamy dwie możliwości:

Możliwość 1: Administracja sklepu internetowego – stała opieka.

Jeśli nie chcesz samodzielnie edytować treści, dodawać nowych produktów, aktualizować systemu czy pilnować bezpieczeństwa – możesz zlecić to nam.

Administracja sklepu internetowego to kompleksowa opieka nad Twoją stroną:

  • aktualizujemy system, wtyczki i motyw,
  • monitorujemy bezpieczeństwo i reagujemy na zagrożenia,
  • wprowadzamy drobne zmiany w treści i grafice,
  • naprawiamy usterki i wspieramy technicznie.

Miesięczny koszt prowadzenia sklepu internetowego w tej formie wynosi 275 zł netto.
To niewielka kwota w porównaniu z potencjalnymi stratami wynikającymi z awarii, błędów lub ataków hakerskich.

Możliwość 2: Utrzymanie sklepu – czyli co faktycznie musisz opłacać 

Jeśli pytasz, ile kosztuje miesięcznie prowadzenie sklepu internetowego w kontekście jego utrzymania – w naszym modelu nie ponosisz żadnych opłat abonamentowych.

Tworzymy sklepy internetowe w systemie WordPress + WooCommerce, który jest w pełni Twoją własnością. Nie płacisz miesięcznego abonamentu za sam fakt posiadania sklepu, jak ma to miejsce w przypadku platform typu SaaS (np. Shoper, Shopify).

Jedynymi obowiązkowymi kosztami są:

  • domena i hosting, które opłacasz raz w roku (średnio 300–400 zł rocznie),
  • ewentualne dodatkowe funkcje lub rozszerzenia (opcjonalnie).

Dzięki temu miesięczne koszty prowadzenia sklepu internetowego są u nas praktycznie zerowe – to Ty decydujesz, czy chcesz dodatkowe wsparcie, czy zarządzasz sklepem samodzielnie.

miesięczne koszty prowadzenia sklepu internetowego

Dowiedz się, przed jakimi kosztami dodatkowymi może uchronić cię administracja sklepu internetowego .

Jaki jest koszt wdrożenia sklepu internetowego? Gotowy sklep internetowy z cenami - nasze realizacje

12

W poniższej tabeli znajduje się całkowity koszt utworzenia sklepu .
Znajdziesz tam wszystkie dodatki, które wpłynęły na cenę.

Dzięki temu zestawieniu możesz oszacować, czy to jest zbliżone do wizji Twojego sklepu. Koszty powinny nieznacznie się różnić.

W każdej realizacji została wykonana optymalizacja sklepu internetowego — sklep jest szybki, dobrze wyświetla się na telefonie, tablecie i komputerze. Jest zabezpieczony przed spamem i włamaniami.

Ostateczna cena sklepu w tabeli zawiera:

  • koszt projektu sklepu,
  • moduł sprzedażowy Woocommerce,
  • koszt integracji z systemami wysyłkowymi,
  • koszt integracji z bramkami płatności,
  • zabezpieczenie przed spamem i włamaniami,
  • stworzenie firmowego adresu e-mail,
  • dodatki, które klienci dobrali.
Cennik stron internetowych – rodzaje, funkcjonalności i koszty
Rodzaj sklepuDodatki do podstawowego pakietuKoszt (netto)
Dedykowany sklep internetowy Przykład: pth.edu.pl
  • Sklep internetowy, który ma na celu sprzedaż biletów na konferencje medyczną. Klient musi podać specyficzne dane, które zakwalifikują go do kupna biletu.
  • Pakiet: prosty sklep ( 4750 zł)
  • Wysyłka biletów po opłaceniu zamówienia, za pomocą maila.
  • Integracja z bramką płatniczą imoje
  • Stworzenie oddzielnego modułu lekarza zabezpieczonego hasłem (550 zł)
5300 zł
Prosty sklep - strona ze sklepem dla szkoły językowej Przykład: azulejo.edu.pl
  • Pakiet: prosty sklep (4750 zł)
  • 2 zakładki i sklep
  • Sprzedaż produktów cyfrowych
  • Newsletter (400 zł)
  • Panel klienta (360 zł)
5510 zł
Standardowy sklep internetowy z dodatkami Przykład: tasavenue.pl
  • Pakiet standard (6480 zł)
  • 3 zakładki informacyjne + zakładki sklepu
  • Moduł sprzedażowy Woocommerce
  • Sklep podzielony na 5 kategorii
  • Podpięcie newslettera
  • Formularz kontaktowy
  • Powiadomienie o dostępności produktu
6480 zł
Sklep standard rozbudowany Przykład: polskiezbiorniki.pl
  • Sklep został przeniesiony z PrestaShop, po to żeby zminimalizować koszty jego utrzymania.
  • Pakiet sklepu standard (6480 zł)
  • Wewnętrzna porównywarka cen (220 zł)
  • Moduł bloga
  • Formularz kontaktowy
  • Produkty powiązane - osobne dodatki do produktów wyświetlane na stronie produktu (480 zł)
  • Różne koszty wysyłki uzależnione od wagi/ gabarytów (290 zł)
  • Rozbudowane filtry produktów na stronie sklepu (250 zł)
  • Wyszukiwarka produktów
  • Slider na stronie głównej (350 zł)
8070 zł
Sklep internetowy standard Przykład: sainthairsalon.pl
  • Pakiet sklepu standard (6480 zł)
  • 7 kategorii produktów
  • 30 dodanych produktów (200 zł)
  • 14 zakładek
  • Formularz kontaktowy
  • Newsletter
  • Sklep to customowy projekt - posiada przejścia na scrolla, które nie wymagały żadnej dodatkowej płatnej wtyczki (1000 zł)
  • Moduł bloga
  • Panel klienta
  • Posty z Instagrama wyświetlają się na stronie sklepu (300 zł)
  • Kurier InPost, DPD (380 zł)
8360 zł
Żółty dzwonek z czerwonym znakiem ostrzegawczym – ważne powiadomienie

chcę taki sklep!

Napisz do nas wiadomość. Wycenę sklepu prześlemy Ci w mniej niż 2 godziny.

Ikona ostrzegawcza - ważny link

Ostateczna cena sklepu - Ile kosztuje sklep internetowy?

O ostatecznej cenie sklepu decyduje:

  • ilość zakładek (podstron)
  • dodatki dobrane do modułu sprzedażowego Woocommerce (omówionego powyżej).

Przykład:

  • Jeśli Twoja strona zawiera 3 podstrony: strona główna, kontakt, o nas + moduł Woocommerce bez żadnych dodatków to jej ostateczna cena wyniesie 4750 zł netto.
  • Jeśli dobierzesz dodatek np. moduł bloga — do ceny 4750 zł netto musisz doliczyć 300 zł netto.
Żółty dzwonek z czerwonym znakiem ostrzegawczym – ważne powiadomienie

Wybierz sklep dopasowany do swoich potrzeb

Sprawdź jak wygląda proces powstawania sklepu internetowego i jaki wariant będzie dla Ciebie odpowiedni

Dodatkowe koszty - koszt dokumentów, pozycjonowania i płatnych rozszerzeń

13

Tworząc sklep internetowy, nie można zapominać o kosztach związanych z dokumentami prawnymi, takimi jak regulamin sklepu, polityka prywatności czy dokumenty związane z RODO.

W ramach naszych usług zawsze dostarczamy gotowe szablony regulaminu i polityki prywatności, które spełniają podstawowe wymogi prawne. Jest to jednak rozwiązanie tymczasowe – zalecamy każdemu klientowi skonsultowanie się z prawnikiem w celu przygotowania indywidualnych dokumentów, dostosowanych do specyfiki działalności.

Niektóre bramki płatnicze wymagają podstawowych dokumentów na stronie — bez nich uruchomienie płatności nie jest możliwe, dlatego stosujemy tymczasowe dokumenty.

Regulamin sklepu internetowego i polityka prywatności to koszt rozpoczynający się od 800 zł dla standardowego sklepu internetowego. Na początku wystarczą nasze tymczasowe dokumenty, ale warto mieć to na uwadze.

Projekt sklepu internetowego - Ile kosztuje projekt sklepu?

Projekt sklepu internetowego dla małych i średnich firm nie musi oznaczać osobnego projektu graficznego w programach takich jak Figma czy Adobe XD. Tego typu rozwiązania sprawdzają się głównie w przypadku dużych, rozbudowanych platform e-commerce tworzonych od podstaw przez programistów.

Dla firm korzystających z platform do budowy sklepu, takich jak WordPress, PrestaShop czy oprogramowanie SaaS, osobny projekt często nie jest potrzebny i generuje tylko większe koszty.

Warto pamiętać, że koszt projektu sklepu tworzony w dedykowanych programach zaczyna się zwykle od 2000 zł wzwyż, a jego późniejsze wdrożenie może kosztować kolejne kilka tysięcy. W efekcie, zamiast oszczędności, zyskujesz dodatkowe wydatki i konieczność szukania innego wykonawcy do realizacji wizji graficznej.

My oferujemy gotowy sklep internetowy tworzony od razu w WordPress, z indywidualnym projektem dostosowanym do potrzeb klienta. Dzięki temu omijamy zbędne koszty tworzenia wizji graficznej, a Ty otrzymujesz w pełni funkcjonalny, własny sklep internetowy bez konieczności angażowania dodatkowych specjalistów.

Każdy projekt uwzględnia 2 tury poprawek, co pozwala na pełne dopasowanie wyglądu i funkcji do Twoich oczekiwań. Co więcej, koszt wykonania sklepu zawiera już w sobie cenę projektu, który od razu wykonujemy w WordPress – nie płacisz więc za osobne etapy realizacji.

Pozycjonowanie sklepu - Ile kosztuje seo?

Samo tworzenie sklepu internetowego to dopiero początek. Jeśli chcesz, żeby klienci faktycznie trafiali do Twojego sklepu z wyszukiwarki Google, potrzebujesz czegoś więcej niż tylko estetycznego projektu – potrzebujesz dobrze wykonanego pozycjonowania technicznego SEO.

W naszym Studio oferujemy dodatkową usługę, którą możesz dodać do każdego pakietu: techniczne SEO dla sklepu internetowego. To jednorazowa, kompleksowa optymalizacja Twojego sklepu pod kątem widoczności w Google – bez umów i bez miesięcznych zobowiązań.

Co robimy w ramach SEO technicznego?

  • Budujemy sklep od podstaw zgodnie z wymogami Google (struktura, nagłówki, kod, szybkość ładowania),
  • dobieramy odpowiednie słowa kluczowe do Twojej branży. To właśnie po słowach kluczowych klient jest w stanie znaleźć Twoje usługi lub produkty w Internecie.
  • optymalizujemy wszystkie nagłówki, linki i obrazy,
  • tworzymy wszystkie treści na Twoją stronę internetową — wypełniasz dokładny formularz z pytaniami, który powie nam wszystko o Twoim biznesie, Twoich usługach i my na tej podstawie wiemy jakie treści stworzyć na Twoją stronę internetową. Oczywiście możesz dowolnie to skorygować, wprowadzać poprawki, swoje teksty.
  • tworzymy metadane i przygotowujemy sklep do szybkiej indeksacji w wyszukiwarce.

Koszt takiego technicznego pozycjonowania wynosi 2100 zł netto. To jednorazowa opłata, która może przyczynić się do tego, że Twój sklep będzie widoczny w Google i będzie pozyskiwał klientów. 

Elementor Pro -Płatne rozszerzenie do strony

Do każdego sklepu internetowego tworzonego w naszym Studio wykorzystujemy Elementor Pro – płatne, profesjonalne rozszerzenie, które pozwala nam budować nowoczesne, szybkie i stabilne sklepy bez instalowania dziesiątek dodatkowych wtyczek.

Dzięki tej wtyczce jesteśmy w stanie stworzyć sklep internetowy, który będzie dla Ciebie wygodny w obsłudze.

Elementor pozwala też na ograniczenie liczby wtyczek. Za pomocą wtyczek buduje się sklep internetowy. Im jest ich więcej, tym gorzej.

To wtyczki są odpowiedzialne za to, że na stronie pojawiają się wirusy, coś przestaje działać — dlatego korzystamy z Elementora pro.

Koszt licencji Elementor Pro wynosi 70 dolarów rocznie. Opłata ta wystawiana jest raz w roku – na Twoje dane, z fakturą. Nie musisz o niczym pamiętać – to my przypominamy o odnowieniu i zajmujemy się formalnościami.

To mała inwestycja, która realnie wpływa na stabilność i koszt prowadzenia sklepu internetowego – dziś i w przyszłości, ponieważ chroni cię przed kosztownymi naprawami.

Koszt założenia strony sklepu internetowego - obowiązkowe opłaty dla wszystkich

14

Do stworzenia sklepu internetowego niezbędne jest wykupienie na własność domeny i hostingu. Zarówno za hosting jak i domenę należy płacić raz w roku. Bardzo często koszt w pierwszym roku jest o wiele niższy niż w latach kolejnych.
Dlatego bardzo ważne jest wykonanie strony lub sklepu u odpowiedniego wykonawcy, który pomoże ci zminimalizować koszty stałe. Naszej klientce pomogliśmy w ten sposób zaoszczędzić 5000 zł rocznie.

Koszt domeny - ile kosztuje nazwa sklepu internetowego?

  • Koszt domeny, czyli nazwy Twojej strony, zależy od tego, u jakiego operatora ją wykupisz oraz od jej końcówki. Domeny z końcówką .pl są tańsze niż te z końcówką .com.
  • Średnio domena z końcówką .pl kosztuje od 10 do 20 zł netto za pierwszy rok. W latach kolejnych jest to około 60 zł netto rocznie.

Jaki jest koszt hostingu dla sklepu internetowego?

Koszt hostingu zależy od tego jak bardzo będzie rozbudowana Twoja strona. Im więcej produktów, funkcjonalności tym serwer będzie droższy. Hosting to bardzo ważny element strony. Od niego może zależeć czy sklep internetowy działa poprawnie i szybko. Prosty sklep internetowy może działać już na hostingu za około 200 zł rocznie. Rozbudowany sklep internetowy potrzebuje większego hostingu i jego ceny zaczynają się od 300 zł za rok.

Niektórzy operatorzy serwerów nie zwiększają drastycznie ceny za odnowienie pakietu hostingowego. Czasami jednak przeskok jest ogromny i jeśli w pierwszym roku koszt utrzymania serwera wyniósł 49 zł, to w następnym roku musisz zapłacić 600 zł lub więcej. My dobieramy pakiety w taki sposób, żeby nasi klienci nie musieli płacić ogromnych cen za odnowienie.

Jeśli planujesz założyć dwie strony internetowe, zalecamy wybór większego hostingu — wtedy minimalizujesz koszty. Na jednym dobrym serwerze może być kilka stron.

Żółty dzwonek z czerwonym znakiem ostrzegawczym – ważne powiadomienie

Podsumowanie - koszt utrzymania sklepu internetowego

Podsumowując koszty obowiązkowe – utrzymanie sklepu internetowego wynoszą od 300 do 600 zł rocznie. Oczywiście jeśli prawidłowo wybierzesz hosting swojej strony – ten ma ogromne znaczenie w optymalizacji kosztów.

Rozszerzony sklep internetowy - rozbudowany sklep koszt stworzenia

15

Rozszerzony sklep internetowy to rozwiązanie dla firm, które potrzebują bardziej zaawansowanych funkcji i rozwiązań dostosowanych do specyfiki ich działalności. Taki sklep internetowy dostosowany jest do wymagań większych biznesów lub bardziej specyficznych.

Koszt rozbudowanego sklepu jest wyższy niż w przypadku prostych platform e-commerce, ponieważ obejmuje szerszy zakres funkcji oraz indywidualne dostosowanie projektu. W przypadku większych projektów koszt może być uzależniony od liczby produktów, dodatkowych integracji, czy personalizowanych funkcji, takich jak porównywarka cen produktów (CENEO), rozbudowany filtr produktów.

Koszt założenia rozszerzonego sklepu internetowego ustalany jest indywidualnie. Bardzo często ta opcja zawiera customowe modyfikacje sklepu lub stworzenie rozbudowanych platform np. forum, platform szkoleniowych.

chcesz stworzyć platformę szkoleniową?

Skontaktuj się z nami!

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i stworzymy wycenę.

Dedykowany sklep internetowy - ile kosztuje?

16

Dedykowany sklep internetowy to rozwiązanie stworzone z myślą o indywidualnych potrzebach klienta.

Pozwala na dostosowanie formularzy zamówień do specyfiki sprzedawanych produktów lub usług. Jeśli sprzedajesz np. bilety na jakieś wydarzenie i potrzebujesz specyficznych pól, które klient musi wypełnić — możemy dostosować do tego sklep i drogę zamówienia.

Modyfikacje są wykonywane bez korzystania z gotowych wtyczek lub przy minimalnej ilości, co zwiększa ochronę danych i całego sklepu.

Dedykowany sklep internetowy idealnie sprawdzi się w branżach wymagających niestandardowych rozwiązań np. jeśli klienci mają rezerwować dane produktu (zamiast ich kupować).

Koszt sklepu internetowego na WordPress dedykowanego wyliczamy indywidualnie. Nie musi on zawierać tego, co znajduje się w omawianych wcześniej pakietach, ale jego cena określana jest przez stopień skomplikowania i modyfikacji.

Poniżej przedstawiamy ceny startowe stworzenia dedykowanego rozwiązania:

jaki jest koszt sklepu internetowego - który chcesz założyć na istniejącej już stronie

  • Jeśli posiadasz stronę internetową i chcesz rozszerzyć ją o sklep, wystarczy, że wykupisz moduł sprzedażowy Woocommerce, który kosztuje 1780 zł netto. Zajrzyj do sekcji, która jest poświęcona modułowi sprzedaży Woocommerce — tam zobaczysz, co otrzymasz w cenie zainstalowania takiej funkcjonalności. 
  • Oprócz stworzenia sklepu internetowego możemy zaproponować odświeżenie zakładek strony – dostosujemy wygląd całej strony do modułu sklepu. Koszt takiego odświeżenia strony dopasujemy indywidualnie.
  • Często też na takich stronach najpierw przeprowadzamy darmowy audyt strony internetowej. Powiemy ci, czy wszystko na stronie masz dobrze techniczne wykonane, czy jest możliwość zainstalowania tam modułu sklepu — tak, żeby wszystko odpowiednio działało.

Podsumowanie - ile kosztuje utworzenie sklepu internetowego i utrzymanie sklepu

17

Na ostateczny koszt stworzenia sklepu internetowego ma wpływ:

  • dobór odpowiedniego hostingu i domeny,
  • to czy chcesz pozycjonować swój sklep internetowy (pokazywać się w wyszukiwarce Google),
  • musisz wliczyć koszt promocji sklepu np. stworzenie grafik na social media
  • ilość zakładek (podstron)
  • pakiet sklepu lub dodatki, które chcesz do niego dobrać
  • to czy planujesz zlecić administrację sklepem – żeby uniknąć potencjalnych kosztów związanych z naprawą źle zarządzanego sklepu.


Poniżej przedstawiamy orientacyjny koszt stworzenia standardowego sklepu wraz z kosztami stałymi jego utrzymania:

Koszt stworzenia i utrzymania sklepu
Rodzaj kosztu stworzenia i utrzymania sklepuCena (netto)
Jednorazowy koszt stworzenia sklepu standard6480 zł
Miesięczny koszt utrzymania sklepu (dobrowolna administracja)275 zł
Roczny koszt utrzymania hostingu167 zł
Roczny koszt utrzymania domeny69zł
Podsumowanie6991 zł

WooCommerce – elastyczność i koszty wdrożenia

WooCommerce to jedna z najpopularniejszych platform open source, ceniona za elastyczność i szerokie możliwości personalizacji. Koszt sklepu internetowego na WordPress jest stosunkowo niski. Prosty e-sklep otrzymasz już za 3650 zł netto.

W naszej pracy wykorzystujemy wyłącznie tę platformę do tworzenia sklepów internetowych. Nie wykorzystujemy gotowych szablonów i motywów. Dzięki czemu jesteśmy w stanie wykonać dedykowany sklep internetowy, taki jak chcesz. Nie ma żadnych ograniczeń.

Woocommerce daje ogromne możliwości rozbudowy sklepu w dowolnym momencie. Nigdy Twój rozwój nie będzie ograniczony. W porównaniu do innych platform e-commerce (np. Prestashop) koszt wdrożenia dodatkowych modułów jest niski. Większość modułów takich jak: newsletter, blog, rozbudowany filtr, moduł platformy szkoleniowej, program lojalnościowy dla klientów są bezpłatne. Płacisz wyłącznie jednorazowo za wykonanie integracji.

Profesjonalny sklep internetowy na WordPress jest w 100% Twoją własnością. Sklep internetowy wykonany na Shopify lub Shoper nie jest Twój. Płacisz za niego abonament i musisz dostosować się do polityki tych platform. W każdej chwili Twój sklep może zostać zablokowany.

W Woocommerce nie ma też żadnego abonamentu miesięcznego za utrzymanie sklepu. Jeśli raz wydasz pieniądze, nie musisz więcej w niego inwestować. (Oczywiście musisz opłacać hosting i domenę raz w roku, ale to należy robić niezależnie od wybranej platformy).

Cena sklepu internetowego 2025 – cennik tworzenia sklepów internetowych WordPress WooCommerce dla małych firm – Studio Kreatywnych Stron
Ikona ostrzegawcza - ważny link

Podsumowanie wszystkich pakietów

standardowy
sklep

Dla małej firmy

6480 zł netto

Przekierujemy Cię do formularza

wybór klientów

prosty
sklep

Dla małej firmy

4750 zł netto

Przekierujemy Cię do formularza

premium
sklep

Dla małej firmy

10200 zł netto

Przekierujemy Cię do formularza

Bezpłatne wsparcie 24/7

Przez 2 tygodnie od terminu oddania strony internetowej, na każdy wariant.

Wybierz rodzaj strony:

Zakres usług – Strona standard vs. Strona standard+ vs. Strona firmowa z zakładkami
Co wchodzi w zakres usługiProstyStandardowyPremium
Liczba stronod 3 do 5od 6 do 9od 10 do 14
Czas realizacjido 14 dni roboczychdo 20 dni roboczychdo 27 dni roboczych
Ilość dodanych produktów w ceniedo 10do 10do 12
Ilość firmowych adresów e-mail1do 3do 3
Moduł sklepu Woocommerce - kliknij i sprawdź co zawiera
2 poprawki w cenie
Strona na własność - bez abonamentu
Certyfikat SSL (bezpieczna strona)
Dostosowanie strony do telefonów, tabletów i komputerów
Prosty system, który samodzielnie możesz obsługiwać (dodawać zdjęcia, teksty na stronę)
Indywidualny projekt graficzny
Podstawowy pakiet dokumentów na stronę (regulamin sklepu internetowego, politykę prywatności, RODO)
Pliki Cookies - ciasteczka na stronie
Linki do social media
Zabezpieczenie strony przed spamem
Zabezpieczenie strony przed włamaniami
Przyspieszenie sklepu - szybkie wczytywanie
Zakupy w sklepie bez rejestracji
Podstawowe metody płatności (przelewy 24) szybki przelew, karta, blik
Podstawowe metody wysyłki (InPost) paczkomat, kurier, odbiór osobisty
Automatycznie wysyłane maile do klienta po dokonaniu zakupu
Automatycznie wysyłane maile do administratora sklepu o nowym zakupie
Podstawowe kody rabatowe (% rabat na koszyk, kwotowy rabat na koszyk)
Możliwość samodzielnego dodawania produktów, kodów rabatowych
Faktura dla klienta podczas składania zamówienia (bez automatycznej wysyłki)
Zarządzanie stanem magazynowym
Stworzenie strony ogólnej sklepu - widok wszystkich produktów
Stworzenie pojedynczej strony każdego produktu
Stworzenie strony zamówienia, podziękowania za zamówienie i koszyka
Formularz kontaktowy
Prosta wyszukiwarka produktów
Stworzenie stron kategorii produktów (np. bluzy, spodnie dresowe)
Szkolenie z obsługi (nagrania wideo z Twojej strony)
Integracja z newsletterem
Sortowanie produktów z sklepie
Filtrowanie produktów w sklepie (np. po kategorii, po kolorze)
Panel klienta - logowanie i rejestracja na stronę
Moduł bloga
Omnibus - nowa dyrektywa UE
Podpięcie narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Search Console)
Moduł ulubionych produktów
Powiadomienie o dostępności produktu
Produkty powiązane

FAQ
Najczęściej zadawane pytania

18

  • 1. Ile kosztuje sklep internetowy?

    Cena sklepu internetowego zależy od jego funkcjonalności i struktury. W naszym Studio Kreatywnych Stron koszt stworzenia sklepu zaczyna się od 3650 zł netto (landing page z jedną stroną) oraz 4750 zł netto (prosty sklep internetowy). Koszt wzrasta w zależności od liczby podstron i dodatkowych modułów.

  • 2. Jakie są miesięczne koszty prowadzenia sklepu internetowego?

    Miesięczny koszt prowadzenia sklepu założonego na WordPress + Woocommerce wynosi 0 zł, jeśli sam nim zarządzasz. Nie ponosisz żadnych miesięcznych kosztów za to, że strona istnieje. Możesz jednak skorzystać z usługi administracji sklepu internetowego — wtedy miesięczny koszt prowadzenia sklepu wynosi 275 zł netto.

  • 3. Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?

    Założenie sklepu internetowego wymaga nie tylko jego stworzenia, ale także zakupu domeny i hostingu. Średni koszt tych elementów to ok. 60 zł rocznie za domenę i 167 zł rocznie za hosting. Samo wdrożenie sklepu w naszym Studio to od 4750 zł netto w zależności od wybranego pakietu.

  • 4. Ile kosztuje postawienie sklepu internetowego?

    Cena postawienia sklepu internetowego różni się w zależności od platformy. My specjalizujemy się w WooCommerce, gdzie koszt wdrożenia sklepu zaczyna się od 3650 zł netto (landing page) lub 4750 zł netto (prosty sklep). Do tego należy doliczyć koszt hostingu (od 167 zł rocznie) oraz domeny (od 60 zł rocznie).

  • 5. Ile kosztuje strona internetowa ze sklepem?

    W naszej ofercie koszt strony internetowej ze sklepem wynosi od 4750 zł netto. W tej cenie możesz stworzyć od 2 do 5 zakładek informacyjnych np. kontakt, o nas, oferta, usługi oraz wszystkie zakładki sklepu: strona główna sklepu, strona pojedynczego produktu, strona koszyka, strona zamówienia, podziękowania za zamówienie. 

  • 6. Ile kosztuje prowadzenie sklepu internetowego?

    Koszt prowadzenia sklepu internetowego wynosi 275 zł netto miesięcznie, jeśli chcesz, żebyśmy my zarządzali Twoim sklepem. Jeśli samodzielnie chcesz to robić — koszt prowadzenia takiej strony wynosi 0 zł. Musisz pamiętać jednak o tym, że raz w roku musisz opłacić hosting i domenę, co wiąże się z kosztem około 300-400 zł.

  • 7. Jaki jest koszt sklepu internetowego z blogiem?

    Prosty sklep internetowy kosztuje 4750 zł netto. Koszt dodania bloga do sklepu internetowego to 300 zł netto za moduł bloga wraz z optymalizacją SEO i gotowym szablonem wpisów.  Więc całkowita cena za stworzenie takiego sklepu internetowego z blogiem wynosi 5050 zł netto.

  • 8. Sklep WooCommerce cena – ile naprawdę trzeba zapłacić za profesjonalne wdrożenie?

    Za profesjonalne wdrożenie sklepu Woocommerce trzeba zapłacić od 4750 zł. W tej cenie otrzymasz w pełni funkcjonalny sklep i przejdziesz szkolenie z jego obsługi. 

Żółty dzwonek z czerwonym znakiem ostrzegawczym – ważne powiadomienie

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Napisz do nas wiadomość i zostaw swój adres e-mail. Odpowiemy w maksymalnie 24h.