Content marketing
dla małych firm
b2b i b2c

Tworzymy treści na stronę i social media, które są skuteczne. Takie, które zwiększą ilość osób zainteresowanych Twoimi usługami lub produktem.

Dzięki temu Twój autorytet wzrośnie i staniesz się dobrym partnerem biznesowym. Wpłynie to również na zwiększenie wyników na social mediach. 

przewiń w dół i dowiedz się więcej
Stos kartek z artystyczną ilustracją, idealne do tworzenia treści na social media i stronę internetową

prowadzisz już social media
ale nie widzisz efektów?

Wszystkie działania, które wykonujesz w swojej firmie trzeba rozpocząć od dokładnego zbadania klienta.

Sprawdź ten przykład:

Klient, który chce zakupić odkurzacz będzie sprawdzał w google jaki jest najlepszy. Trafi na ranking, ale będzie miał więcej pytań.
W Twoim artykule na blogu dokładnie opiszesz te funkcje i przy okazji rozwiejesz kolejne obawy. Okaże się, że na Twojej stronie ten odkurzacz można zakupić na raty, co niweluje kolejny problem. Klient podejmuje decyzje.

Jeśli Ty, jako sprzedawca piszesz w artykule, że ten odkurzacz jest najlepszej jakości, bo wyprodukowała go firma X, która działa na rynku 20 lat i występuje w 3 kolorach – Klient nie znajdzie odpowiedzi na swoje pytanie. Podejmie decyzję o wyjściu.

Niezależnie od tego, czy sprzedajesz usługi, czy produkt musisz poznać swojego klienta i wiedzieć jak możesz mu pomóc – do tego służy content marketing.

jak wyglądają etapy
tworzenia content marketingu

01

Warsztat online

Podczas rozmowy telefonicznej lub spotkania online omawiamy wartości Twojej firmy, to do kogo chcesz trafić i co im możesz dać.

02

Strategia

Podczas tworzenia strategii social media uwzględniamy lejek marketingowy. Jego częścią jest content marketing, który rozpoczyna pozyskiwanie klientów. Dzięki temu otrzymasz rozwiązanie, które długoterminowo generuje ruch i wspiera sprzedaż.

03

koncepcja graficzna

Na tym etapie dopasujemy treści do miejsca ich publikacji bazując na identyfikacji Twojej marki. Ma ona ogromny wpływ na odbiór publikowanych treści. Zwiększa ich wiarygodność, a Ty stajesz się ekspertem w oczach klientów.

04

Automatyzacja

Po akceptacji wszystkich powyższych etapów przechodzimy do zautomatyzowania dodawanych treści. Zaplanujemy je na konkretne dni i godziny aktywności Twoich klientów – a Twoim jedynym zadaniem będzie odpowiadanie na komentarze.

Nie wiesz co robisz źle?

Skontaktuj się z nami i stwórz content marketing, który zacznie generować sprzedaż.

Dla kogo jest usługa content marketingu?

produkt lub usługa,
której nie ma na rynku

Twój klient musi dowiedzieć się, że potrzebuje Twojego produktu. Content marketing sprawi, że dotrze do tych, którzy nie wiedzą o jego istnieniu, co przyczyni się do generowania zapytań przez formularz kontaktowy na Twojej stronie.

duża
konkurencja

Nasze działania sprawią, że słabe strony konkurencji wykorzystasz jako Twoją przewagę. Dzięki temu odpowiesz na potrzeby Klientów, których nikt nie uwzględnia.

kreowanie wizerunku
eksperta

Odbiorcy zwiększą zaufanie do Ciebie i Twojej firmy.

Zobacz nasze największe sukcesy
działań content marketingu

KERATIN MASTER AWARD
Branża beauty

W czym pomogliśmy
Pozyskaliśmy 55 nowych kontaktów zainteresowanych usługami klienta.
Profil na Instagramie zwiększył ilość obserwatorów o 155 w ciągu 45 dni, co wpłynęło na zwiększenie ilości odwiedzin strony www.
Marka zyskuje miano eksperta w swojej dziedzinie.

Telefony pokazujące sukces w marketingu social media i wzrost liczby obserwujących

ZMIANA KLIMATU
profil podróżniczy

W czym pomogliśmy
Wzrost zaangażowania w publikowane treści o 190% w 30 dni.
Po wdrożeniu strategii marketingowej w ciągu 20 dni przybyło 48 nowych obserwatorów.

Skontaktuj się z nami

Autorska grafika w sekcji kontakt

Sprawdź jakie pytania
najczęściej się pojawiają.

Jaki jest koszt prowadzenia Instagrama lub Facebooka?

Cena  uzależniona jest od Twoich klientów. Sprawdzimy kim są i jakie są Twoje grupy docelowe. Zwykle widełki prowadzenia jednego kanału to od 1000 do 2000 zł za jeden miesiąc.

Ile postów będzie publikowanych w ciągu miesiąca?

To zależy od celu strategii marketingowej na social media oraz analizie odbiorców. Wpisy muszą być odpowiednio przygotowane i kierować w odpowiednie miejsca na Twojej stronie internetowej. Minimalna ilość postów/rolek to 4.

A co jeśli nie będzie efektów?

Content marketing to część strategii marketingowej, która ma zwiększyć ruch na Twojej stronie internetowej i przyczynić się do generowania sprzedaży lub zapytań. Jeśli strona nie będzie poprawnie zrobiona działania związane z prowadzeniem profilu na social mediach nie będą miały efektu. 
Klient zobaczy wpis, który go zainteresuje, a następnie sprawdzi stronę. Jeśli tam nie będzie tego, czego on szuka – wyjdzie i znajdzie stronę konkurencji, która odpowie mu na nurtujące pytania.
Efekty pracy nie będą widoczne po miesiącu, czy po dwóch. Każdy element Twojego lejka sprzedażowego ma wpływ na efekt naszych działań. 

Wykonacie też graficznie posty, czy tylko tekst?

Wszystkie wpisy na social media zostaną wykonane też graficznie. Dopasujemy ich wygląd do Twojej identyfikacji wizualnej. Jeśli Twoja identyfikacja wizualna nie będzie dopasowana do grupy odbiorców, również może to nie przynieść odpowiednich rezultatów.
Dowiedz się, czemu identyfikacja wizualna ma znaczenie

ZADAJ NAM DOWOLNE PYTANIE NA TEMAT
content marketingu

Zostaw swoje dane kontaktowe i pytanie, a my odpowiemy w maksymalnie 30 minut.

Najczęściej pojawiające się pytania

Czy można przebudować sklep internetowy bez wyłączania go?

Twój sklep internetowy nie musi być wyłączony z użytku na cały czas przebudowy strony, czyli od 2 do 3 tygodni.  Zastosujemy rozwiązania, które ograniczą przestój do maksymalnie 48h.

Co mi jest potrzebne do stworzenia strony?

Na początku należy wykupić domenę i hosting – najlepiej po konsultacji z nami, wtedy będziemy mogli dopasować go do potrzeb. Wybór dostawcy hostingu jest bardzo istotny, ponieważ wpływa później m.in. na szybkość strony

Co jeśli nie spodoba mi się to co mi zaproponujecie?

Jeśli strona, którą zaproponujemy nie spodoba wam się pobierzemy opłatę jedynie w wysokości 500 zł netto za stworzenie propozycji i będziemy mogli na tym etapie zakończyć współpracę.

Ile poprawek jest w cenie?

W cenie stworzenia strony przewidujemy 3 duże poprawki, za kolejne doliczana jest kwota w wysokości 25% całkowitej wyceny.

Czy po stworzeniu strony możecie dodawać nam produkty do sklepu?

Tak, posiadamy pakiety administracji strony – dzięki temu za niewielką stałą opłatę miesięczną możemy zajmować się aktualizacją strony, dodawaniem produktów, wpisów na bloga.

Co jeśli coś mi się zepsuje na stronie?

Każdy Klient po wykonaniu strony otrzymuje od nas 2 tygodnie darmowej pomocy technicznej – jeśli coś w tym czasie będzie nie tak jak powinno naprawimy to bezpłatnie. Po zakończeniu tego okresu chętnie również pomożemy – wystarczy się z nami skontaktować.