portfolio

Poniżej znajduje się galeria wszystkich prac. Możesz też przejść do osobnych podstron, gdzie znajdziesz szczegółowo opisane przypadki naszych klientów.

STRONY WWW

Kliknij poniższy przycisk i przejdź do portfolio związanego tylko ze stronami Internetowymi.

SOCIAL MEDIA

Kliknij poniższy przycisk i przejdź do portfolio związanego tylko z social mediami.

BRANDING

Kliknij poniższy przycisk i przejdź do portfolio związanego tylko z brandingiem.

galeria wszystkich prac

Skontaktuj się z nami

Nasz zespół ekspresowo odpowiada na każde pytanie. Zapytaj, o co tylko chcesz, jeśli nie wiesz, od czego zacząć napisz, jaki masz problem. Wspólnie znajdziemy rozwiązanie.

Bezpośredni kontakt

Whatsapp +48 600944564

Natrafiłeś/aś na problem?
Skontaktuj się z Nami

Najczęściej pojawiające się pytania

Czy można przebudować sklep internetowy bez wyłączania go?

Twój sklep internetowy nie musi być wyłączony z użytku na cały czas przebudowy strony, czyli od 2 do 3 tygodni.  Zastosujemy rozwiązania, które ograniczą przestój do maksymalnie 48h.

Co mi jest potrzebne do stworzenia strony?

Na początku należy wykupić domenę i hosting – najlepiej po konsultacji z nami, wtedy będziemy mogli dopasować go do potrzeb. Wybór dostawcy hostingu jest bardzo istotny, ponieważ wpływa później m.in. na szybkość strony

Co jeśli nie spodoba mi się to co mi zaproponujecie?

Jeśli strona, którą zaproponujemy nie spodoba wam się pobierzemy opłatę jedynie w wysokości 500 zł netto za stworzenie propozycji i będziemy mogli na tym etapie zakończyć współpracę.

Ile poprawek jest w cenie?

W cenie stworzenia strony przewidujemy 3 duże poprawki, za kolejne doliczana jest kwota w wysokości 25% całkowitej wyceny.

Czy po stworzeniu strony możecie dodawać nam produkty do sklepu?

Tak, posiadamy pakiety administracji strony – dzięki temu za niewielką stałą opłatę miesięczną możemy zajmować się aktualizacją strony, dodawaniem produktów, wpisów na bloga.

Co jeśli coś mi się zepsuje na stronie?

Każdy Klient po wykonaniu strony otrzymuje od nas 2 tygodnie darmowej pomocy technicznej – jeśli coś w tym czasie będzie nie tak jak powinno naprawimy to bezpłatnie. Po zakończeniu tego okresu chętnie również pomożemy – wystarczy się z nami skontaktować.