cennik znajduje się niżej

Jak rozpoznać, czy wykonawca strony internetowej jest uczciwy?

Wprowadź swój adres e-mail, a my wyślemy Ci darmową check listę, która pozwoli Ci skontrolować wykonawcę strony www. Dzięki temu ochronisz swoją firmę przed osobami, które dobierają losowe rozwiązania dla biznesu – a w efekcie przepalają Twój budżet.

Ilustracja głowy z żarówką, symbolizująca pomysły na koszty tworzenia strony internetowej i sklepu internetowego dla małych firm

cennik

Poniżej znajdują 3 możliwe pakiety cenowe. Na tym etapie ceny nie są jednoznacznie określone. To czy cena pakietu wzrośnie zależy od ilości zakładek na stronie, czyli tekstów oraz od tego w jakim stopniu stworzymy identyfikację wizualną firmy. Ostateczną cenę ustalamy po 1 spotkaniu online.

pakiet start

od 3650 pln netto

Badanie grupy docelowej i konkurencji, określenie przewagi konkurencyjej

Na spotkaniu online omawiamy dokładnie Twoja ofertę – szukamy prawdziwych wartości, które możemy komunikować. Przygotujemy ankiety z pytaniami dla Twojej potencjalnej grupy docelowej. Określimy plan działania na następny tydzień. 

Kolory, topografia

Na podstawie przebadanej konkurencji i grupy klientów dobierzemy kolory dla Twojej marki oraz topografie. Dzięki temu zaczniesz budować identyfikację wizualną, która będzie budziła u Klientów pozytywne emocje. Pakiet start możesz poszerzyć np. o logo, wizytówki, ulotki, grafiki na stronę internetową i social media.

Marketing

Budowanie firmy w Internecie opiera się wyłącznie na marketingu. Tutaj ponownie badanie grupy docelowej jest najistotniejszym aspektem jego tworzenia. Wykonamy dla Ciebie prosty lejek marketingowy, czyli powiemy skąd czerpać ruch na stronie, jak zainteresować potencjalnego klienta Twoją usługą i jak pozyskiwać Klientów, którzy będą mieli odpowiedni dla Ciebie budżet. Naszym zadaniem będzie również nauczenie cię jak budować wartościową bazę kontaktów.

Strona www

Po zbadaniu klientów, stworzeniu wstępnej identyfikacji, lejka marketingowego i wszystkich tekstów na stronę www przechodzimy do projektu graficznego strony. Na tym etapie spotykamy się online, prezentujemy wstępny projekt graficzny i nanosimy poprawki, konsultujemy pomysły. Jeśli wszystko zostanie zaakceptowane dopiero teraz wykonujemy stronę, dobieramy odpowiedni hosting, dodajemy potrzebne dokumenty na stronę i wykorzystujemy WordPress – Elementor. To narzędzie, które pozwoli Ci na samodzielnie rozbudowywanie strony w przyszłości: dodawanie podstron, zdjęć, tekstów. Strona, którą stworzymy będzie dostosowana do komputerów, telefonów i tabletów.

Analityka strony www

Po wykonaniu strony www podłączamy narzędzia do jej monitorowania. To bardzo istotny aspekt rozwijania firmy. Dowiesz się jak użytkownicy poruszają się na Twojej stronie, co jest dla nich niejasne, jakich tekstów nie czytają i gdzie spędzają najwięcej czasu. Analiza pozwoli Ci zatrzymać użytkownika na stronie, co w przyszłości może doprowadzić do zakupu Twojej usługi. 

Propozycje reklam

Po stworzeniu strony Internetowej ruch na niej będzie bardzo ograniczony. To nie jest tak, że pojawia się strona w Internecie i klienci sami ją znajdują. W początkowej fazie warto stworzyć reklamy na to żeby zwiększyć ruch na stronie. Wpuścisz dzięki temu potencjalnych klientów i przez narzędzia analityczne sprawdzisz, czy strona jest dla nich zrozumiała. Pozwoli Ci to na jej ulepszenie. Strona www musi być nieustannie monitorowana, zmieniana, ulepszana. To nie jest twór, który stworzymy raz i może pozostać w formie niezmienionej. Pierwsze reklamy, pierwsze miesiące istnienia strony opierają się na ciągłej analizie Twoich klientów. Tworzysz ją dla nich, więc Twoim zadaniem jest dostarczenie im wszystkich informacji jakich potrzebują. W tym pakiecie zaproponujemy Ci jak powinna wyglądać Twoja reklama.

Szkolenie z obsługi strony, szkolenie z obsługi narzędzi analitycznych

Po stworzeniu strony, podpięciu narzędzi analitycznych nauczymy cię jak z tego korzystać. Bardzo ważne dla nas jest to, żebyś samodzielnie rozumiał o co chodzi w tworzeniu firmy w Internecie i nie potrzebował marketingowca, czy handlowca do początkowego rozwoju firmy. Pozwoli Ci to zaoszczędzić wiele pieniędzy, ale też uzmysłowi jak obserwować całe otoczenie firmy i reagować na zachowania klientów i jak odpowiednio dobrać osobę, która powinna się tym zająć.

Plan działania po wykonaniu strony www

Po wykonaniu całego zlecenia nie zostawimy Cię z niczym. Damy wskazówki co możesz robić dalej, żeby zdobyć odpowiednich klientów i rozwijać firmę.

Spotkanie kontrolne

Po miesiącu spotkamy się ponownie i sprawdzimy jak radzisz sobie ze wskazówkami, które Ci udzieliliśmy. Na tym etapie podpowiemy też inne rozwiązania, które się nasuwają oraz sprawdzimy Twoje narzędzia analityczne i wspólnie wyciągniemy wnioski.

pakiet standard

od 5700 pln netto

Badanie grupy docelowej i konkurencji, określenie przewagi konkurencyjej

Na spotkaniu online omawiamy dokładnie Twoja ofertę – szukamy prawdziwych wartości, które możemy komunikować. Przygotujemy ankiety z pytaniami dla Twojej potencjalnej grupy docelowej. Określimy plan działania na następny tydzień. 

Kolory, topografia, wzór, 3 grafiki na stronę, ikony

Na podstawie przebadanej konkurencji i grupy klientów dobierzemy dla Ciebie kolory i topografię. Stworzymy 3 charakterystyczne grafiki, których możesz używać w dowolnym miejscu: na stronie internetowej, na social mediach. Kolejnym krokiem będzie przygotowanie wzoru, który również będzie miał wiele zastosowań: jako tło na stronie www, tło na social mediach. Z czasem klienci, którzy zauważą gdzieś takie tło od razu będą kojarzyć do jakiej firmy ono należy. Tak jak czerwona ciężarówka kojarzy się z firmą Coca Cola.  Dzięki temu zaczniesz budować identyfikację wizualną, która będzie budziła u klientów pozytywne emocje. Pakiet standard możesz poszerzyć np. o logo, wizytówki, ulotki, szablony na social media.

Marketing

Budowanie firmy w Internecie opiera się wyłącznie na marketingu. Tutaj ponownie badanie grupy docelowej jest najistotniejszym aspektem jego tworzenia. Wykonamy dla Ciebie prosty lejek marketingowy, czyli powiemy skąd czerpać ruch na stronie, jak zainteresować potencjalnego klienta Twoją usługą i jak pozyskiwać Klientów, którzy będą mieli odpowiedni dla Ciebie budżet. Naszym zadaniem będzie również nauczenie cię jak budować wartościową bazę kontaktów.

Strona www

Po zbadaniu klientów, stworzeniu identyfikacji, lejka marketingowego i wszystkich tekstów na stronę www przechodzimy do projektu graficznego strony. Na tym etapie spotykamy się online, prezentujemy wstępny projekt graficzny i nanosimy poprawki, konsultujemy zmiany. Jeśli wszystko zostanie zaakceptowane dopiero teraz wykonujemy stronę, dobieramy odpowiedni dla Ciebie hosting, dodajemy potrzebne dokumenty i wykorzystujemy WordPress – Elementor. To narzędzie, które pozwoli Ci na samodzielnie rozbudowywanie strony w przyszłości: dodawanie podstron, zdjęć, tekstów. Strona, którą stworzymy będzie dostosowana do komputerów, telefonów i tabletów.

Analityka strony www

Po wykonaniu strony www podłączamy narzędzia do jej monitorowania. To bardzo istotny aspekt rozwijania firmy. Dowiesz się jak użytkownicy poruszają się na Twojej stronie, co jest dla nich niejasne, jakich tekstów nie czytają i gdzie spędzają najwięcej czasu. Analiza pozwoli Ci zatrzymać użytkownika na stronie, co w przyszłości może doprowadzić do zakupu Twojej usługi. 

Przygotowanie 3 reklam na Facebooku

W tym pakiecie tworzymy grafiki i ustawiamy reklamy, które mają zwiększyć ruch na Twojej stronie. To nie są reklamy, które mają na celu zdobycie nowych klientów. Robimy je po to, żeby sprawdzić pierwotne założenia na stronie. Mają one na celu wpuszczenie ruchu i badanie tego, jak ludzie się poruszają po stronie. Nie wykluczamy, że zgłosi się potencjalny klient, ale nie jest to celem.  Reklamy te przyśpieszą proces budowania firmy, strony internetowej i analizy. 

Szkolenie z obsługi strony, szkolenie z obsługi narzędzi analitycznych

Po stworzeniu strony, podpięciu narzędzi analitycznych nauczymy cię jak z tego korzystać. Bardzo ważne dla nas jest to, żebyś samodzielnie rozumiał o co chodzi w tworzeniu firmy w Internecie i nie potrzebował marketingowca, czy handlowca do początkowego rozwoju. Pozwoli Ci to zaoszczędzić wiele pieniędzy, ale też uzmysłowi jak obserwować całe otoczenie firmy i reagować na zachowania klientów. Nauczysz się też na co zwracać uwagę w dobieraniu odpowiedniego handlowca lub marketera.

Plan działania po wykonaniu strony www

Po wykonaniu strony Internetowej udzielimy Ci wskazówek co robić dalej i jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Powiemy na co zwracać uwagę i jak wdrażać to do swojego działania.

Spotkanie kontrolne

Po około 2-3 tygodniach spotkamy się ponownie i sprawdzimy jak radzisz sobie ze wskazówkami, które Ci udzieliliśmy, sprawdzimy wyniki reklam. Na tym etapie podpowiemy też inne rozwiązania i wprowadzimy poprawki na stronie, które będą wynikały z analizy reklam i narzędzi. Przygotujemy dla Ciebie kolejne wskazówki na to, co robić dalej.

pakiet rozwój

od 12030 pln netto

Badanie grupy docelowej i konkurencji, określenie przewagi konkurencyjej

Na spotkaniu online omawiamy dokładnie Twoja ofertę – szukamy prawdziwych wartości, które możemy komunikować. Przygotujemy ankiety z pytaniami dla Twojej potencjalnej grupy docelowej. Określimy plan działania na następny tydzień. 

Logo, wizytówki, ulotki/ baner, kolory, topografia, pattern, 3 grafiki, ikony, szablony na SM, stopka maila, zdjecie w tle na facebooka

Na podstawie przebadanej konkurencji i grupy klientów stworzymy dla Ciebie pełną identyfikację wizualną. Wykonamy również interaktywne szablony postów na social media. Nauczymy Cię jak samodzielnie tworzyć grafiki i korzystać z identyfikacji. Od tego momentu Twoja firma zawsze będzie miała taki sam odbiór. Treści na social mediach i stronie www będą tworzyły spójną całość. Nie będziesz zastanawiać się jaką topografię lub jaki kolor wybrać na stworzenie pliku PDF, który wysyłasz klientowi, czy grafiki na social media. To rozwiązanie da ci gotową bazę graficzną, którą dowolnie możesz wykorzystać. Wszystkie elementy będą ze sobą spójne przez co Klienci lepiej zaczną postrzegać Twoja markę.

Marketing

Budowanie firmy w Internecie opiera się wyłącznie na marketingu. Tutaj ponownie badanie grupy docelowej jest najistotniejszym aspektem jego tworzenia. Wykonamy dla Ciebie prosty lejek marketingowy, czyli powiemy skąd czerpać ruch na stronie, jak zainteresować potencjalnego klienta Twoją usługą i jak pozyskiwać Klientów, którzy będą mieli odpowiedni dla Ciebie budżet. Naszym zadaniem będzie również nauczenie cię jak budować wartościową bazę kontaktów.

Strona www

Po zbadaniu klientów, stworzeniu identyfikacji, lejka marketingowego i wszystkich tekstów na stronę www przechodzimy do projektu graficznego strony. Na tym etapie spotykamy się online, prezentujemy wstępny projekt graficzny i nanosimy poprawki, konsultujemy zmiany. Jeśli wszystko zostanie zaakceptowane dopiero teraz wykonujemy stronę, dobieramy odpowiedni dla Ciebie hosting, dodajemy potrzebne dokumenty i wykorzystujemy WordPress – Elementor. To narzędzie, które pozwoli Ci na samodzielnie rozbudowywanie strony w przyszłości : dodawanie podstron, zdjęć, tekstów. Strona, którą stworzymy będzie dostosowana do komputerów, telefonów i tabletów.

Analityka strony www

Po wykonaniu strony www podłączamy narzędzia do jej monitorowania. To bardzo istotny aspekt rozwijania swojej firmy. Dowiesz się jak użytkownicy poruszają się na Twojej stronie, co jest dla nich niejasne, jakich tekstów nie czytają i gdzie spędzają najwięcej czasu. Analiza pozwoli Ci zatrzymać użytkownika na stronie, co w przyszłości może doprowadzić do zakupu Twojej usługi. 

Przygotowanie 3 reklam na Facebooku i konfiguracja strony firmowej na Facebooku

W tym pakiecie tworzymy grafiki i ustawiamy reklamy, które mają zwiększyć ruch na Twojej stronie. To nie są reklamy, które mają na celu zdobycie nowych klientów. Robimy je po to, żeby sprawdzić pierwotne założenia na stronie. Mają one na celu wpuszczenie ruchu i badanie tego, jak ludzie się poruszają. Nie wykluczamy, że zgłosi się potencjalny klient, ale nie jest to celem.  Reklamy te przyśpieszą proces budowania firmy, strony internetowej i analizy. Oprócz stworzenia reklam dostosujemy Twój profil firmowy na Facebooku do wyglądu strony. Stworzymy opis, zdjęcie w tle.

Szkolenie z obsługi strony, szkolenie z obsługi canvy i tworzenia prostych grafik na social media, szkolenie z obsługi narzędzi analitycznych

Po stworzeniu strony, podpięciu narzędzi analitycznych nauczymy cię jak z tego korzystać. Bardzo ważne dla nas jest to, żebyś samodzielnie rozumiał o co chodzi w tworzeniu firmy w Internecie i nie potrzebował marketingowca, czy handlowca do początkowego rozwoju. Pozwoli Ci to zaoszczędzić wiele pieniędzy, ale też uzmysłowi jak obserwować całe otoczenie firmy i reagować na zachowania klientów. Nauczymy Cię również jak korzystać z identyfikacji wizualnej w Canvie. Powiemy jak z marketingowego punktu widzenia powinny być tworzone rolki, relacje i posty na Instagramie.

Plan działania po wykonaniu strony www

Po wykonaniu strony www podpowiemy Ci co musisz robić dalej, jak badać swoich klientów i jak te zmiany wprowadzać na stronę. Nie zostawimy Cię z gotowym narzędziem, którego nie będziesz potrafił obsługiwać.

3 spotkania kontrolne

Będziemy Twoją stronę monitorować codziennie przez 2 tygodnie. W ciągu miesiąca spotkamy się 3 razy i dokładnie będziemy omawiać to, co dzieje się na stronie, ale też co dzieje się podczas obsługi klienta. Początkowe tygodnie/miesiące po wdrożeniu naszej usługi to nieustanne zmiany, dopracowywanie pewnych kwestii, poznawanie na nowo klientów i szukanie odpowiednich rozwiązań.

Stworzenie procesu sprzedaży

Nawet najlepiej wykonana strona internetowa z największą ilością reklam nie zagwarantuje Ci zdobycia klienta. Cała strona internetowa, social media, reklamy to procesy, które generują potencjalnych klientów. Doskonale wiesz, że jeśli klient się do Ciebie odezwie nie jest jeszcze pewnym klientem, który coś kupi. Twoje zadanie polega teraz na sprawnym przeprowadzeniu go od momentu zapytania o ofertę do opłacenia faktury. W tym pakiecie pomożemy Ci stworzyć krok po kroku cały proces sprzedaży. Ustalimy punkty, które będą służyć nam do analizy, a na podstawie analizy będziemy udoskonalać każdy błąd, który powoduje, że klient przestaje się odzywać. Proces sprzedaży będziemy omawiać również na spotkaniach kontrolnych. 

najczęściej pojawiające się pytania

Dlaczego nie wykonujemy samej strony www?

Sama strona Internetowa nie przyniesie ci żadnych korzyści. Każdy tworzy ją po to, żeby zdobywać klientów, sprzedawać swoje usługi/produkty. Strona www musi być poprzedzona badaniem grupy docelowej – na tej podstawie wykonuje się cały marketing: stronę www, social media, teksty na stronę. Jeśli nie masz dokładnie opracowanego tego kim są Twoi klienci nie będziesz w stanie do nich dotrzeć nawet jeśli Twoja strona będzie estetyczna.

skąd wynikają różnice w cenie? Widziałam stronę www za 350 zł na allegro

Strony wykonane za 350 zł to masowe szablony. Nie są dopasowane do grupy docelowej, nie mają dobrze stworzonych tekstów. Strona może być nieestetyczna jeśli obroni się tekstami. Jeśli natomiast będzie wyglądała dobrze, a teksty będą zupełnie nie odpowiadać na oczekiwania klientów nikt nie będzie jej odwiedzał. Proszę sobie wyobrazić, że projektant wnętrz bez żadnej konsultacji z klientem pobierze gotowe wizualizacje pomieszczeń z Internetu, zmieni kolory i przedstawi mu to. Jaki będzie efekt? Klient kompletnie nie będzie tym zainteresowany, nie będzie to dopasowane do jego potrzeb, nie będzie spełniać podstawowych funkcji.

rozpocznij budowanie firmy w internecie

Wpisz swój adres e-mail, a my skontaktujemy się z Tobą i umówimy spotkanie online. Poznamy Twoje aktualne położenie i potrzeby, a następnie przygotujemy dokładną wycenę. Spotkanie potrwa około 20 minut i nie zobowiązuje do dalszych kroków.

Najczęściej pojawiające się pytania

Czy można przebudować sklep internetowy bez wyłączania go?

Twój sklep internetowy nie musi być wyłączony z użytku na cały czas przebudowy strony, czyli od 2 do 3 tygodni.  Zastosujemy rozwiązania, które ograniczą przestój do maksymalnie 48h.

Co mi jest potrzebne do stworzenia strony?

Na początku należy wykupić domenę i hosting – najlepiej po konsultacji z nami, wtedy będziemy mogli dopasować go do potrzeb. Wybór dostawcy hostingu jest bardzo istotny, ponieważ wpływa później m.in. na szybkość strony

Co jeśli nie spodoba mi się to co mi zaproponujecie?

Jeśli strona, którą zaproponujemy nie spodoba wam się pobierzemy opłatę jedynie w wysokości 500 zł netto za stworzenie propozycji i będziemy mogli na tym etapie zakończyć współpracę.

Ile poprawek jest w cenie?

W cenie stworzenia strony przewidujemy 3 duże poprawki, za kolejne doliczana jest kwota w wysokości 25% całkowitej wyceny.

Czy po stworzeniu strony możecie dodawać nam produkty do sklepu?

Tak, posiadamy pakiety administracji strony – dzięki temu za niewielką stałą opłatę miesięczną możemy zajmować się aktualizacją strony, dodawaniem produktów, wpisów na bloga.

Co jeśli coś mi się zepsuje na stronie?

Każdy Klient po wykonaniu strony otrzymuje od nas 2 tygodnie darmowej pomocy technicznej – jeśli coś w tym czasie będzie nie tak jak powinno naprawimy to bezpłatnie. Po zakończeniu tego okresu chętnie również pomożemy – wystarczy się z nami skontaktować.