Poniżej znajdują się ceny na wykonanie samej strony internetowej lub sklepu internetowego. Jeśli potrzebujesz czegoś więcej, zjedź jeszcze niżej do pakietów, które obejmują identyfikację wizualną i marketing.
Na spotkaniu online omawiamy dokładnie Twoja ofertę — szukamy prawdziwych wartości, które możemy komunikować. Przygotujemy ankiety z pytaniami dla Twojej potencjalnej grupy docelowej. Określimy plan działania na następny tydzień.
Na podstawie przebadanej konkurencji i grupy klientów dobierzemy kolory dla Twojej marki oraz topografie. Dzięki temu zaczniesz budować identyfikację wizualną, która będzie budziła u Klientów pozytywne emocje. Pakiet start możesz poszerzyć np. o logo, wizytówki, ulotki, grafiki na stronę internetową i social media.
Budowanie firmy w Internecie opiera się wyłącznie na marketingu. Tutaj ponownie badanie grupy docelowej jest najistotniejszym aspektem jego tworzenia. Wykonamy dla Ciebie prosty lejek marketingowy, czyli powiemy, skąd czerpać ruch na stronie, jak zainteresować potencjalnego klienta Twoją usługą i jak pozyskiwać Klientów, którzy będą mieli odpowiedni dla Ciebie budżet. Naszym zadaniem będzie również nauczenie cię jak budować wartościową bazę kontaktów.
Po zbadaniu klientów i stworzeniu wstępnej identyfikacji, lejka marketingowego oraz wszystkich tekstów na stronę www przechodzimy do projektu graficznego strony. Na tym etapie spotykamy się online, prezentujemy wstępny projekt graficzny i nanosimy poprawki, konsultujemy pomysły. Jeśli wszystko zostanie zaakceptowane, dopiero teraz wykonujemy stronę, dobieramy odpowiedni hosting, dodajemy potrzebne dokumenty na stronę i wykorzystujemy WordPress – Elementor. To narzędzie, które pozwoli Ci na samodzielnie rozbudowywanie strony w przyszłości: dodawanie podstron, zdjęć, tekstów. Strona, którą stworzymy, będzie dostosowana do komputerów, telefonów i tabletów.
Po wykonaniu strony www podłączamy narzędzia do jej monitorowania. To bardzo istotny aspekt rozwijania firmy. Dowiesz się, jak użytkownicy poruszają się na Twojej stronie, co jest dla nich niejasne, jakich tekstów nie czytają i gdzie spędzają najwięcej czasu. Analiza pozwoli Ci zatrzymać użytkownika na stronie, co w przyszłości może doprowadzić do zakupu Twojej usługi.
Po stworzeniu strony Internetowej ruch na niej będzie bardzo ograniczony. To nie jest tak, że pojawia się strona w Internecie i klienci sami ją znajdują. W początkowej fazie warto stworzyć reklamy na to, żeby zwiększyć ruch na stronie. Wpuścisz dzięki temu potencjalnych klientów i przez narzędzia analityczne sprawdzisz, czy strona jest dla nich zrozumiała. Pozwoli Ci to na jej ulepszenie. Strona www musi być nieustannie monitorowana, zmieniana, ulepszana. To nie jest twór, który stworzymy raz i może pozostać w formie niezmienionej. Pierwsze reklamy, pierwsze miesiące istnienia strony opierają się na ciągłej analizie Twoich klientów. Tworzysz ją dla nich, więc Twoim zadaniem jest dostarczenie im wszystkich informacji, jakich potrzebują. W tym pakiecie zaproponujemy Ci, jak powinna wyglądać Twoja reklama.
Po stworzeniu strony i podpięciu narzędzi analitycznych nauczymy cię jak z tego korzystać. Bardzo ważne dla nas jest to, żebyś samodzielnie rozumiał, o co chodzi w tworzeniu firmy w Internecie i nie potrzebował marketingowca, czy handlowca do początkowego rozwoju firmy. Pozwoli Ci to zaoszczędzić wiele pieniędzy, ale też uzmysłowi jak obserwować całe otoczenie firmy i reagować na zachowania klientów oraz jak odpowiednio dobrać osobę, która powinna się tym zająć.
Po wykonaniu całego zlecenia nie zostawimy Cię z niczym. Damy wskazówki co możesz robić dalej, żeby zdobyć odpowiednich klientów i rozwijać firmę.
Na spotkaniu online omawiamy dokładnie Twoja ofertę — szukamy prawdziwych wartości, które możemy komunikować. Przygotujemy ankiety z pytaniami dla Twojej potencjalnej grupy docelowej. Określimy plan działania na następny tydzień.
Na podstawie przebadanej konkurencji i grupy klientów dobierzemy dla Ciebie kolory i typografię. Stworzymy 3 charakterystyczne grafiki, których możesz używać w dowolnym miejscu: na stronie internetowej, na social mediach. Kolejnym krokiem będzie przygotowanie wzoru, który również będzie miał wiele zastosowań: jako tło na stronie www, tło na social mediach. Z czasem klienci, którzy zauważą gdzieś takie tło, od razu będą kojarzyć, do jakiej firmy ono należy. Tak jak czerwona ciężarówka kojarzy się z firmą Coca Cola. Dzięki temu zaczniesz budować identyfikację wizualną, która będzie budziła u klientów pozytywne emocje. Pakiet standard możesz poszerzyć np. o logo, wizytówki, ulotki, szablony na social media.
Budowanie firmy w Internecie opiera się wyłącznie na marketingu. Tutaj ponownie badanie grupy docelowej jest najistotniejszym aspektem jego tworzenia. Wykonamy dla Ciebie prosty lejek marketingowy, czyli powiemy, skąd czerpać ruch na stronie, jak zainteresować potencjalnego klienta Twoją usługą i jak pozyskiwać Klientów, którzy będą mieli odpowiedni dla Ciebie budżet. Naszym zadaniem będzie również nauczenie cię jak budować wartościową bazę kontaktów.
Po zbadaniu klientów i stworzeniu identyfikacji, lejka marketingowego oraz wszystkich tekstów na stronę www przechodzimy do projektu graficznego strony. Na tym etapie spotykamy się online, prezentujemy wstępny projekt graficzny i nanosimy poprawki, konsultujemy zmiany. Jeśli wszystko zostanie zaakceptowane, dopiero teraz wykonujemy stronę, dobieramy odpowiedni dla Ciebie hosting, dodajemy potrzebne dokumenty i wykorzystujemy WordPress – Elementor. To narzędzie, które pozwoli Ci na samodzielnie rozbudowywanie strony w przyszłości: dodawanie podstron, zdjęć, tekstów. Strona, którą stworzymy, będzie dostosowana do komputerów, telefonów i tabletów.
Po wykonaniu strony www podłączamy narzędzia do jej monitorowania. To bardzo istotny aspekt rozwijania firmy. Dowiesz się, jak użytkownicy poruszają się na Twojej stronie, co jest dla nich niejasne, jakich tekstów nie czytają i gdzie spędzają najwięcej czasu. Analiza pozwoli Ci zatrzymać użytkownika na stronie, co w przyszłości może doprowadzić do zakupu Twojej usługi.
W tym pakiecie tworzymy grafiki i ustawiamy reklamy, które mają zwiększyć ruch na Twojej stronie. To nie są reklamy, które mają na celu zdobycie nowych klientów. Robimy je po to, żeby sprawdzić pierwotne założenia na stronie. Mają one na celu wpuszczenie ruchu i badanie tego, jak ludzie się poruszają po stronie. Nie wykluczamy, że zgłosi się potencjalny klient, ale nie jest to celem. Reklamy te przyśpieszą proces budowania firmy, strony internetowej i analizy.
Po stworzeniu strony i podpięciu narzędzi analitycznych nauczymy cię jak z tego korzystać. Bardzo ważne dla nas jest to, żebyś samodzielnie rozumiał, o co chodzi w tworzeniu firmy w Internecie i nie potrzebował marketingowca, czy handlowca do początkowego rozwoju. Pozwoli Ci to zaoszczędzić wiele pieniędzy, ale też uzmysłowi jak obserwować całe otoczenie firmy i reagować na zachowania klientów. Nauczysz się też, na co zwracać uwagę w dobieraniu odpowiedniego handlowca lub marketera.
Po wykonaniu strony Internetowej udzielimy Ci wskazówek co robić dalej i jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Powiemy, na co zwracać uwagę i jak wdrażać to do swojego działania.
Na spotkaniu online omawiamy dokładnie Twoja ofertę — szukamy prawdziwych wartości, które możemy komunikować. Przygotujemy ankiety z pytaniami dla Twojej potencjalnej grupy docelowej. Określimy plan działania na następny tydzień.
Na podstawie przebadanej konkurencji i grupy klientów stworzymy dla Ciebie pełną identyfikację wizualną. Wykonamy również interaktywne szablony postów na social media. Nauczymy Cię jak samodzielnie tworzyć grafiki i korzystać z identyfikacji. Od tego momentu Twoja firma zawsze będzie miała taki sam odbiór. Treści na social mediach i stronie www będą tworzyły spójną całość. Nie będziesz zastanawiać się jaką typografię lub jaki kolor wybrać na stworzenie pliku PDF, który wysyłasz klientowi, czy grafiki na social media. To rozwiązanie da ci gotową bazę graficzną, którą dowolnie możesz wykorzystać. Wszystkie elementy będą ze sobą spójne, przez co Klienci lepiej zaczną postrzegać Twoja markę.
Budowanie firmy w Internecie opiera się wyłącznie na marketingu. Tutaj ponownie badanie grupy docelowej jest najistotniejszym aspektem jego tworzenia. Wykonamy dla Ciebie prosty lejek marketingowy, czyli powiemy, skąd czerpać ruch na stronie, jak zainteresować potencjalnego klienta Twoją usługą i jak pozyskiwać Klientów, którzy będą mieli odpowiedni dla Ciebie budżet. Naszym zadaniem będzie również nauczenie cię jak budować wartościową bazę kontaktów.
Po zbadaniu klientów i stworzeniu identyfikacji, lejka marketingowego oraz wszystkich tekstów na stronę www przechodzimy do projektu graficznego strony. Na tym etapie spotykamy się online, prezentujemy wstępny projekt graficzny i nanosimy poprawki, konsultujemy zmiany. Jeśli wszystko zostanie zaakceptowane, dopiero teraz wykonujemy stronę, dobieramy odpowiedni dla Ciebie hosting, dodajemy potrzebne dokumenty i wykorzystujemy WordPress – Elementor. To narzędzie, które pozwoli Ci na samodzielnie rozbudowywanie strony w przyszłości: dodawanie podstron, zdjęć, tekstów. Strona, którą stworzymy, będzie dostosowana do komputerów, telefonów i tabletów.
Po wykonaniu strony www podłączamy narzędzia do jej monitorowania. To bardzo istotny aspekt rozwijania swojej firmy. Dowiesz się, jak użytkownicy poruszają się na Twojej stronie, co jest dla nich niejasne, jakich tekstów nie czytają i gdzie spędzają najwięcej czasu. Analiza pozwoli Ci zatrzymać użytkownika na stronie, co w przyszłości może doprowadzić do zakupu Twojej usługi.
W tym pakiecie tworzymy grafiki i ustawiamy reklamy, które mają zwiększyć ruch na Twojej stronie. To nie są reklamy, które mają na celu zdobycie nowych klientów. Robimy je po to, żeby sprawdzić pierwotne założenia na stronie. Mają one na celu wpuszczenie ruchu i badanie tego, jak ludzie się poruszają. Nie wykluczamy, że zgłosi się potencjalny klient, ale nie jest to celem. Reklamy te przyśpieszą proces budowania firmy, strony internetowej i analizy. Oprócz stworzenia reklam dostosujemy Twój profil firmowy na Facebooku do wyglądu strony. Stworzymy opis, zdjęcie w tle.
Po stworzeniu strony i podpięciu narzędzi analitycznych nauczymy cię jak z tego korzystać. Bardzo ważne dla nas jest to, żebyś samodzielnie rozumiał, o co chodzi w tworzeniu firmy w Internecie i nie potrzebował marketingowca, czy handlowca do początkowego rozwoju. Pozwoli Ci to zaoszczędzić wiele pieniędzy, ale też uzmysłowi jak obserwować całe otoczenie firmy i reagować na zachowania klientów. Nauczymy Cię również jak korzystać z identyfikacji wizualnej w Canvie. Powiemy, jak z marketingowego punktu widzenia powinny być tworzone rolki, relacje i posty na Instagramie.
Po wykonaniu strony www podpowiemy Ci, co musisz robić dalej, jak badać swoich klientów i jak te zmiany wprowadzać na stronę. Nie zostawimy Cię z gotowym narzędziem, którego nie będziesz umieć obsługiwać.
Będziemy Twoją stronę monitorować codziennie przez 2 tygodnie. W ciągu miesiąca spotkamy się 3 razy i dokładnie będziemy omawiać to, co dzieje się na stronie, ale też co dzieje się podczas obsługi klienta. Początkowe tygodnie/miesiące po wdrożeniu naszej usługi to nieustanne zmiany, dopracowywanie pewnych kwestii, poznawanie na nowo klientów i szukanie odpowiednich rozwiązań.
Wpisz swój adres e-mail, a my wyślemy Ci bezpłatną listę kontrolną, która ułatwi Ci wybór wykonawcy strony www.
Napisz do nas wiadomość. Odpowiemy w mniej niż 30 minut.
Twój sklep internetowy nie musi być wyłączony z użytku na cały czas przebudowy strony, czyli od 2 do 3 tygodni. Zastosujemy rozwiązania, które ograniczą przestój do maksymalnie 48h.
Na początku należy wykupić domenę i hosting – najlepiej po konsultacji z nami, wtedy będziemy mogli dopasować go do potrzeb. Wybór dostawcy hostingu jest bardzo istotny, ponieważ wpływa później m.in. na szybkość strony
Jeśli strona, którą zaproponujemy nie spodoba wam się pobierzemy opłatę jedynie w wysokości 500 zł netto za stworzenie propozycji i będziemy mogli na tym etapie zakończyć współpracę.
W cenie stworzenia strony przewidujemy 3 duże poprawki, za kolejne doliczana jest kwota w wysokości 25% całkowitej wyceny.
Tak, posiadamy pakiety administracji strony – dzięki temu za niewielką stałą opłatę miesięczną możemy zajmować się aktualizacją strony, dodawaniem produktów, wpisów na bloga.
Każdy Klient po wykonaniu strony otrzymuje od nas 2 tygodnie darmowej pomocy technicznej – jeśli coś w tym czasie będzie nie tak jak powinno naprawimy to bezpłatnie. Po zakończeniu tego okresu chętnie również pomożemy – wystarczy się z nami skontaktować.