Identyfikacja wizualna firmy

Pomożemy w stworzeniu spójnego wyglądu Twojej firmy na stronie internetowej i w social mediach, które będą elementami identyfikacji wizualnej Twojej firmy.

przewiń w dół i dowiedz się więcej
Okręgi symbolizujące identyfikację wizualną, logo i grafikę, używane w projektowaniu marki

Dlaczego identyfikacja wizualna ma znaczenie?

Sprawdź poniższe przykłady i odgadnij o jakie marki chodzi.

Logo firmy symbolizujące identyfikację wizualną i grafikę, podkreślające spójność marki
Logo firmy symbolizujące nowoczesną identyfikację wizualną i kreatywne projekty graficzne dla rozpoznawalności marki
Ciężarówka symbolizująca element identyfikacji wizualnej i grafiki korporacyjnej

Dobra identyfikacja wizualna marki jest wtedy, jeśli nawet po zasłonięciu nazwy każdy wie o kogo chodzi. Jej głównym zadaniem jest zapadanie w pamięć i budowanie emocji – wtedy przełoży się to na zyski. Im komunikacja jest prostsza tym lepiej dla odbiorcy.

branding marki
identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna marki powinna wzbudzać konkretne emocje, zachęcać do kontaktu i budować autorytet. To będzie twoje narzędzie do zwiększenia przewagi nad konkurencją, która ma te same kolory, szablony grafik, topografie i niemal identyczne logo.

Sprawdź jak tworzymy
identyfikacje wizualną

01

Warsztat online

Przeprowadzamy spotkanie online, na którym omówimy Twoją grupę docelową, wartości Twojej firmy i cele.

02

Analiza konkurencji

Na tym etapie analizujemy Twoją konkurencję pod względem graficznym. Szukamy dobrych i słabych stron. Ich słabe strony przedstawimy jako twoje wartości.

03

koncepcja graficzna

Przedstawiamy paletę kolorystyczną, topografie i kierunek graficzny w jakim chcemy podążać. Zestawiamy to z Twoimi celami, wartością marki i całą analizą.

04

projekty graficzne

Po akceptacji wszystkich powyższych kroków wykonujemy projekty graficzne, czyli logo, wizytówkę, charakterystyczne elementy marki, szablon grafik na social media.

05

przekazanie materiałów

Na tym etapie przekazujemy Ci wszystkie materiały, z których możesz w bardzo prosty sposób korzystać. Plik ten będzie zawierał całą identyfikacje Twojej firmy, czyli sposób komunikacji z klientem, logo w kilku wersjach, wizytówkę, charakterystyczne elementy, topografie, kolorystykę. 

Chcesz ujednolicić identyfikację swojej firmy w Internecie?

Skontaktuj się z nami i sprawimy, żeby Twoja firma została zauważona.

twoi klienci decydują
o wyglądzie marki

Często spotykamy się z firmami, które nie chcą zmienić swojego logo, czy brandingu, bo im się podoba.
Identyfikacja wizualna powinna być dopasowana do Twojej grupy docelowej. Tylko wtedy będzie dla nich atrakcyjna. Tworzenie brandingu w kontekście „mi się podoba” może mieć odwrotny rezultat. 

Sprawdź jak przekształcało się logo firmy Apple – zaczynali od bardzo skomplikowanego, pięknego, które miało wiele znaczeń – uprościli je i każdemu nadgryzione jabłko kojarzy się tylko z jedną firmą. Jakie emocje budzi w Tobie ten znaczek?

Zmiana logo firmy Apple od 1970 roku do teraz, symbolizująca ewolucję identyfikacji wizualnej dostosowanej do klientów

Twoja identyfikacja wymaga poprawy?

Zostaw swoje dane kontaktowe – skontaktujemy się z Tobą i zaplanujemy rebranding.

Autorska grafika w sekcji kontakt

sprawdź firmy,
które zrobiły już branding

waszak hair studio
salon fryzjerski

Klientka samodzielnie stworzyła swoje logo, wizytówki i vouchery, gdy otwierała salon. Podobnie jak konkurencja korzystała z gotowych wzorów dostępnych w Internecie. Identyfikacja firmy wyglądała jak każdego innego salonu w jej miejscowości.

Stos kart wizytowych dla salonu fryzjerskiego z grafiką nożyczek i włosów, oraz danymi kontaktowymi salonu

Yuksel
Producent nasion

Klient chciał stworzyć unikalny branding dla pomidora i wyróżnić swoją firmę wśród konkurencji, która również sprzedaje tę odmianę.

Ilustracja przedstawiająca unikalny branding dla branży spożywczej, z kolorowymi elementami i napisem 'absurd'

W jaki sposób identyfikacja
w ma zwiększyć sprzedaż

Identyfikacja wizualna określi sposób w jaki klienci odbierają Twoją markę. Jeśli Twoja szata graficzna zapadnie w pamięć.
Identyfikacja wyróżni twoją firmę spośród innych, które oferują to samo – więc klient trafi do Ciebie.  W ten sposób przyczyni się do generowania zysków.
Nasza praca nie jest zbiorem przypadków, tylko dogłębną analizą Twoich klientów i konkurencji.

ZADAJ NAM DOWOLNE PYTANIE NA TEMAT
identyfikacji wizualnej

Zostaw swoje dane kontaktowe i pytanie, a my odpowiemy w maksymalnie 30 minut.

Sprawdź jakie pytania
najczęściej się pojawiają

Jaki jest koszt stworzenia identyfikacji wizualnej?

Na ostateczną cenę identyfikacji wizualnej wpływa stopień jej złożoności oraz to jakie prace graficzne będziemy wykonywać. Jeśli Twoja firma zajmuje się sprzedażą jakiś produktów niezbędne będą również projekty opakowań, ulotek, kart podarunkowych. 
Koszt kompletnego brandingu wynosi od 3 tysięcy złotych do 5 tysięcy.

Ile czasu zajmuje tworzenie identyfikacji wizualnej?

Czas tworzenia strony zależy od ilości pracy, jaką musimy wykonać. Zwykle wynosi to od 3 do 5 tygodni. 

A co jeśli identyfikacja mi się nie spodoba?

Identyfikacja wizualna niekoniecznie musi się podobać Tobie, czy Twoim bliskim. Ma ona ściśle określony cel. Gust osoby wykonującej grafikę oraz firmy zlecającej jest kwestią najmniej ważną. Zawsze jednak dbamy o to, żeby nasze prace spełniały oczekiwania klientów. Każdy etap prac musi być przez Ciebie zatwierdzony, wprowadzamy poprawki jeśli nie zaburzą one sensu identyfikacji. 

Ile wersji logo dostanę do wyboru?

Powstanie jedna główna koncepcja logo, którą możemy zmodyfikować. To jak ono wygląda jest wypadkową analizy Twojej firmy i firm konkurencyjnych. Naszym zadaniem jest stworzenie maksymalnie prostego logo. Stworzymy jego kilka wariantów i powiemy gdzie i kiedy się nimi posługiwać.

Jak będziemy się komunikować?

Zwykle z naszymi klientami utrzymujemy stały kontakt za pomocą whatsappa – gdzie szybko reagujemy na swoje pytania. Jeśli musimy omówić jakiś temat dzwonimy lub umawiamy spotkanie online.

Najczęściej pojawiające się pytania

Czy można przebudować sklep internetowy bez wyłączania go?

Twój sklep internetowy nie musi być wyłączony z użytku na cały czas przebudowy strony, czyli od 2 do 3 tygodni.  Zastosujemy rozwiązania, które ograniczą przestój do maksymalnie 48h.

Co mi jest potrzebne do stworzenia strony?

Na początku należy wykupić domenę i hosting – najlepiej po konsultacji z nami, wtedy będziemy mogli dopasować go do potrzeb. Wybór dostawcy hostingu jest bardzo istotny, ponieważ wpływa później m.in. na szybkość strony

Co jeśli nie spodoba mi się to co mi zaproponujecie?

Jeśli strona, którą zaproponujemy nie spodoba wam się pobierzemy opłatę jedynie w wysokości 500 zł netto za stworzenie propozycji i będziemy mogli na tym etapie zakończyć współpracę.

Ile poprawek jest w cenie?

W cenie stworzenia strony przewidujemy 3 duże poprawki, za kolejne doliczana jest kwota w wysokości 25% całkowitej wyceny.

Czy po stworzeniu strony możecie dodawać nam produkty do sklepu?

Tak, posiadamy pakiety administracji strony – dzięki temu za niewielką stałą opłatę miesięczną możemy zajmować się aktualizacją strony, dodawaniem produktów, wpisów na bloga.

Co jeśli coś mi się zepsuje na stronie?

Każdy Klient po wykonaniu strony otrzymuje od nas 2 tygodnie darmowej pomocy technicznej – jeśli coś w tym czasie będzie nie tak jak powinno naprawimy to bezpłatnie. Po zakończeniu tego okresu chętnie również pomożemy – wystarczy się z nami skontaktować.