Pomożemy w stworzeniu spójnego wyglądu Twojej firmy w Internecie. Stworzymy banery reklamowe, ulotki, wizytówki, vouchery, okładki książek, gadżety firmowe.
Sprawdź poniższe przykłady i odgadnij, o jakie marki chodzi.
Dobra identyfikacja wizualna marki jest wtedy, jeśli nawet po zasłonięciu nazwy każdy wie, o kogo chodzi. Jej głównym zadaniem jest zapadanie w pamięć i budowanie emocji — wtedy przełoży się to na zyski. Im komunikacja jest prostsza, tym lepiej dla odbiorcy.
Identyfikacja wizualna określi sposób, w jaki klienci odbierają Twoją markę. Jeśli Twoja szata graficzna zapadnie w pamięć.
Identyfikacja wyróżni twoją firmę. Przyczyni się do generowania zysków.
Nasza praca nie jest zbiorem przypadków, tylko dogłębną analizą Twoich klientów i konkurencji.
Przeprowadzamy spotkanie online, na którym omówimy Twoją grupę docelową, wartości Twojej firmy i cele.
Na tym etapie analizujemy Twoją konkurencję pod względem graficznym. Szukamy dobrych i słabych stron. Ich słabe strony przedstawimy jako twoje wartości.
Przedstawiamy paletę kolorystyczną, topografie i kierunek graficzny, w jakim chcemy podążać. Zestawiamy to z Twoimi celami, wartością marki i całą analizą.
Po akceptacji wszystkich powyższych kroków wykonujemy projekty graficzne, czyli logo, wizytówkę, charakterystyczne elementy marki, szablon grafik na social media.
Na tym etapie przekazujemy Ci wszystkie materiały, z których możesz w bardzo prosty sposób korzystać. Plik ten będzie zawierał całą identyfikacje Twojej firmy, czyli sposób komunikacji z klientem, logo w kilku wersjach, wizytówkę, charakterystyczne elementy, topografie, kolorystykę.
Skontaktuj się z nami i sprawimy, żeby Twoja firma została zauważona.
Często spotykamy się z firmami, które nie chcą zmienić swojego logo, czy brandingu, bo im się podoba.
Identyfikacja wizualna powinna być dopasowana do Twojej grupy docelowej. Tylko wtedy będzie dla nich atrakcyjna. Tworzenie brandingu w kontekście „mi się podoba” może mieć odwrotny rezultat.
Sprawdź, jak przekształcało się logo firmy Apple. Zaczynali od bardzo skomplikowanego, pięknego, które miało wiele znaczeń. Później uprościli je i każdemu nadgryzione jabłko kojarzy się tylko z jedną firmą. Jakie emocje budzi w Tobie ten znaczek?
Na ostateczną cenę identyfikacji wizualnej wpływa stopień jej złożoności oraz to jakie prace graficzne będziemy wykonywać. Jeśli Twoja firma zajmuje się sprzedażą jakichś produktów, niezbędne będą również projekty opakowań, ulotek, kart podarunkowych.
Koszt kompletnego brandingu wynosi od 3 tysięcy złotych do 5 tysięcy.
Czas tworzenia strony zależy od ilości pracy, jaką musimy wykonać. Zwykle wynosi to od 3 do 5 tygodni.
Identyfikacja wizualna niekoniecznie musi się podobać Tobie, czy Twoim bliskim. Ma ona ściśle określony cel. Gust osoby wykonującej grafikę oraz firmy zlecającej jest kwestią najmniej ważną. Zawsze jednak dbamy o to, żeby nasze prace spełniały oczekiwania klientów. Każdy etap prac musi być przez Ciebie zatwierdzony, wprowadzamy poprawki jeśli nie zaburzą one sensu identyfikacji.
Powstanie jedna główna koncepcja logo, którą możemy zmodyfikować. To jak ono wygląda, jest wypadkową analizy Twojej firmy i firm konkurencyjnych. Naszym zadaniem jest stworzenie maksymalnie prostego logo. Stworzymy jego kilka wariantów i powiemy, gdzie i kiedy się nimi posługiwać.
Zostaw swoje dane kontaktowe i pytanie, a my odpowiemy w maksymalnie 30 minut.
Twój sklep internetowy nie musi być wyłączony z użytku na cały czas przebudowy strony, czyli od 2 do 3 tygodni. Zastosujemy rozwiązania, które ograniczą przestój do maksymalnie 48h.
Na początku należy wykupić domenę i hosting – najlepiej po konsultacji z nami, wtedy będziemy mogli dopasować go do potrzeb. Wybór dostawcy hostingu jest bardzo istotny, ponieważ wpływa później m.in. na szybkość strony
Jeśli strona, którą zaproponujemy nie spodoba wam się pobierzemy opłatę jedynie w wysokości 500 zł netto za stworzenie propozycji i będziemy mogli na tym etapie zakończyć współpracę.
W cenie stworzenia strony przewidujemy 3 duże poprawki, za kolejne doliczana jest kwota w wysokości 25% całkowitej wyceny.
Tak, posiadamy pakiety administracji strony – dzięki temu za niewielką stałą opłatę miesięczną możemy zajmować się aktualizacją strony, dodawaniem produktów, wpisów na bloga.
Każdy Klient po wykonaniu strony otrzymuje od nas 2 tygodnie darmowej pomocy technicznej – jeśli coś w tym czasie będzie nie tak jak powinno naprawimy to bezpłatnie. Po zakończeniu tego okresu chętnie również pomożemy – wystarczy się z nami skontaktować.